Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, hur tycker ni killar ska klä sig?


Spotify: På sommaren? Inomhus?

Nej, men så här års.

Spotify: Klart man ska klä sig i det man gillar

Yes, det är för mig i det närmaste en självklarhet.

Spotify: men det är inte dåligt av TS att ta i beakt vad han tror de flesta tjejer gillar.

Ja, om det är viktigt och spelar roll för honom, får han absolut fråga.


   
SvaraCitera

Tjohej: Ja, om det är viktigt och spelar roll för honom, får han absolut fråga.

Tror inte han hade tänkt klä sig i något han inte gillar.


   
SvaraCitera

Spotify:

Tror inte han hade tänkt klä sig i något han inte gillar.

Det hoppas jag för hans egen skull att han inte gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde tråden bara för att kolla vad ni tycker är snygga stilar, självklart att jag inte tänker ändra min stil bara för att t.ex. drömbruden tycker det är snyggare med t.ex. Pikéer för det är något jag hatar.

Jag har själv lite av en street/Skate stil klär mig alltid med mössa/keps oftast hoodie och jeans.

Ungefär: 

stil-5273.jpg


   
SvaraCitera

Spotify:
jangettmann-men's+style-+spring+2012-+fa

Converse eller vad fan skorna kallas är äckligt jävla fult imo!  


   
SvaraCitera

höga som låga, no diff 


   
SvaraCitera
time
 time

Saile1337:
Jag gjorde tråden bara för att kolla vad ni tycker är snygga stilar, självklart att jag inte tänker ändra min stil bara för att t.ex. drömbruden tycker det är snyggare med t.ex. Pikéer för det är något jag hatar.

Jag har själv lite av en street/Skate stil klär mig alltid med mössa/keps oftast hoodie och jeans.

Ungefär: 

stil-5273.jpg

Tröjan och jeansen var bra, skorna mindre bra, kepsen förjävlig. 

Skulle aldrig dejta någon med keps. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tröjan och jeansen var bra, skorna mindre bra, kepsen förjävlig. 

Skulle aldrig dejta någon med keps. 

tbh så har jag keps o mössa bara för jag inte vet vilken hårfrisyr jag ska ha 😛 är en perfektionist så om något blir fel så kan jag lika gärna täcka över håret med en keps eller mössa.
Så kom gärna med förslag på hårfrisyrer med ^_^


   
SvaraCitera

Tischa och jeans. Samt skor, inte converse utan andra tyg aktiga skor. Gärna en keps med nåt kaxigt motiv som dekoration. Eller kanske mjukis tröja! Så skulle min dröm kille se ut, annars duger allt utom rosa stickade tröjor...


   
SvaraCitera

Saile1337:

tbh så har jag keps o mössa bara för jag inte vet vilken hårfrisyr jag ska ha 😛 är en perfektionist så om något blir fel så kan jag lika gärna täcka över håret med en keps eller mössa.
Så kom gärna med förslag på hårfrisyrer med ^_^

Smart! Tycker själv om hårfrisyrer med lite attityd, typ en sid bena med hair flips hår. Så han kan slänga med håret på ett sånt där kaxigt sätt ~ tycker inte om mitten bena eller typ polo hår.


   
SvaraCitera

hämta (25).jpg

lajk diis


   
SvaraCitera

S3ON:

Converse eller vad fan skorna kallas är äckligt jävla fult imo!  

Dom kan bytas ut


   
SvaraCitera

Diamond:

Smart! Tycker själv om hårfrisyrer med lite attityd, typ en sid bena med hair flips hår. Så han kan slänga med håret på ett sånt där kaxigt sätt ~ tycker inte om mitten bena eller typ polo hår.

Diamond:

Smart! Tycker själv om hårfrisyrer med lite attityd, typ en sid bena med hair flips hår. Så han kan slänga med håret på ett sånt där kaxigt sätt ~ tycker inte om mitten bena eller typ polo hår.

Polo hår?


   
SvaraCitera

Spotify:

Polo hår?

Typ rakt hår med lugg och går runt huvudet, sök på det på google


   
SvaraCitera

Kläder som de själva trivs i. Klart jag kan tycka vissa kläder är fula men så passar alla i olika också 🙂 Svårt att säga "så ska killar klä sig". Något som däremot nästan alltid går hem är ett par jeans (ej för tajta och ABSOLUT inte häng) och till det en ren och hel skjorta! Alltid fräscht liksom 🙂


   
SvaraCitera