Aviseringar
Rensa alla

Tjejer i Stockholm, var är ni?


Pickaboo:

ämen tack 🙂 men du har ju sett mig ansiktsmaska för någon vecka sen åtminstone

ja det är lite plåster på såren iof!


   
SvaraCitera

isola:

mer bilder alltså ej nakenhet obs)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt största problem är att hitta en tjej som inte gör drama av allting hela tiden. har egentligen alltid varit mer dragen till tjejer, men har jättesvårt att hantera konstanta småtjafs, så då har det fått bli killar.. antar att jag inte hittat rätt bara.. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceschi:

mitt största problem är att hitta en tjej som inte gör drama av allting hela tiden. har egentligen alltid varit mer dragen till tjejer, men har jättesvårt att hantera konstanta småtjafs, så då har det fått bli killar.. antar att jag inte hittat rätt bara.. :<

Folk (spec tjejer) snackar för mycket skit och oroar sig och lägger näsan i blöt känner jag. dramalamas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ardnas:

Folk (spec tjejer) snackar för mycket skit och oroar sig och lägger näsan i blöt känner jag. dramalamas

haha, det har jag märkt! killar är oftast mindre långsinta, konfronterar direkt sen är det ur världen. men tjejer verkar ha någon liten thing för att göra allting värre än det är. typ genom skitsnack, sluga kommentarer etc. i allmänhet verkar brudar behöva problem för att förhållandet ska funka, det måste liksom hända någonting hela tiden. jag tröttnade på det för ett par år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är så mycket bättre på många sätt... Mitt problem är bara att jag aldrig hittar någon. Vart finns alla? [surprised]


   
SvaraCitera

finns massa ute på gatan


   
SvaraCitera

isola:

kvinnlig onani är vackrare än manlig.

Ey bruden. Då har du inte sett mig runka.


   
SvaraCitera

Håller med, wtf? Trodde inte att det skulle vara så svårt att hitta folk som var det, men där hade man fel...

De enda jag sett här är den typ av tjejer som hånglar med andra tjejer på krogen för att få uppmärksamhet. Blä. :C


   
SvaraCitera

I köket!


   
SvaraCitera