Aviseringar
Rensa alla

tjejer, jag behöver era råd.


Ämnesstartare

Det är såhär att min kille och jag var jättetajta och tillsammans i 6 månader, tills det spårade ur lite då vi tog en paus som innebar att vi inte skulle träffas lika ofta under en period, för vi träffades varje dag. [cute]
Han frågade mig om det skulle räknas som att vara otrogen om man strulade med någon annan och jag svarade: Nä, men om du strular med nån annan kan du glömma mig. En vecka senare hade han sex med en annan brud och jag blev helt knäckt såklart. [sad]
Men eftersom jag älskade honom oändligt mycket så några veckor senare gav jag honom en chans att vinna tillbaka mig.. och den sumpade han då han hade sex med en annan tjej, och en tredje gång då han hade sex med den tjejen igen. Han bröt sina löften.
Men just nu har han fortfarande kvar den chansen, för jag lyckas inte släppa honom. [confused]
Och han har inte haft sex med någon annan på 2-3 månader och jag vet att han älskar mig. [love]
Dock så under tiden vi var tillsammans -innan pausen- så pussade jag två bisexuella tjejer och två killar, så jag är inte helt oskyldig jag heller. [no-no]
Jag undrar bara.. har han visat att jag kan lita på honom nu? Då han inte gjort nåt på 2-3 månader och han har slutat ljuga för mig, eller det behövs längre tid? Eller kan jag någonsin lita på han igen? VAD TROR NI??? [surprised]


   
Citera

iLoveHerUnconditionely:

Men eftersom jag älskade honom oändligt mycket så några veckor senare gav jag honom en chans att vinna tillbaka mig..

suck.. tjejer [rolleyes]

iLoveHerUnconditionely:

lita på han igen?

NEJ fyfan vilket äckel. Påriktigt. Usch.

du förtjänar bättre, osv. SLösa inte bort ditt liv på saker som kommer göra dig illa.


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

Och han har inte haft sex med någon annan på 2-3 månader

hur vet du det? menar inte att vara elak eller dryg, är bara nyfiken på varför/hur du har koll på hans sexliv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur vet du det? menar inte att vara elak eller dryg, är bara nyfiken på varför/hur du har koll på hans sexliv

Helt ärligt, så kan jag ju inte vara 100% säker. Men han är rätt dålig på att dölja saker för mig. [shake]


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

Helt ärligt, så kan jag ju inte vara 100% säker. Men han är rätt dålig på att dölja saker för mig. [shake]

missförstod nog, tänkte att ni hade gjort slut nu [crazy] eller att pausen var slut liksom.


   
SvaraCitera

varför säger du emot dig själv?

bara lämna honom. mogna i dig själv. ha kul. läs en bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

missförstod nog, tänkte att ni hade gjort slut nu eller att pausen var slut liksom.

ja asså, vi e ju inte tillsammans men han försöker fortfarande vinna tillbax mig. [crazy]

världens starkaste man:

varför säger du emot dig själv?

bara lämna honom. mogna i dig själv. ha kul. läs en bok.

tror jag är lite blind för hans brister[tired]


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

tror jag är lite blind för hans brister[tired]

okej men du inser dem?
för mig handlar det inte om något problem med synen, snarare intelligensen.
oj förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

okej men du inser dem?
för mig handlar det inte om något problem med synen, snarare intelligensen.
oj förlåt.

tar inte åt mig ett dugg [smile].
ja, jag inser dem.. men jag förnekar dem.[tard]


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

tar inte åt mig ett dugg [smile].

vad bra.

iLoveHerUnconditionely:

ja, jag inser dem.. men jag förnekar dem.[tard]

för att?


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

Och han har inte haft sex med någon annan på 2-3 månader och jag vet att han älskar mig.

Det låter som om det är något fantastiskt att han klarat sig från andra tjejer i 3 månader. Detta borde ju vara en självklarthet och om jag vad du skulle jag göra mig av med svinet även om det kommer göra ont, det är liksom inte så att man grubblar hela livet och är kär i en människa för alltid (Oftast inte i ung ålder)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

det är liksom inte så att man grubblar hela livet och är kär i en människa för alltid

ska tänka på det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Asså skojjar du?
Knullar andra när han är med dig? Och du ger honom chansen?
Vad är meningen att leva med en kille som vill leva med andra? Man kan ju inte säga att det är bara kroppen som har sex och hjärta som älskar dig eller hur du nu tänker när du förlåter honom. Har man sex med någon så är man hel i det.
Säg till han att du har haft sex med ngn å kolla hur han reagerar, men bäst är det att du säger till han att dra åt helvete å hitta nån som inte är sån svin. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokladgris:

Säg till han att du har haft sex med ngn å kolla hur han reagerar

Jag hade sex med hans barndomskompis för kanske 4 veckor sedan, och det berättade jag för honom. Han blev inte sur och sa att han inte kunde säga något eftersom han själv gjort det.

Men lämnar denna diskussionen nu då jag bestämt mig för att lämna honom [cool]


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

nu då jag bestämt mig för att lämna honom

[y]


   
SvaraCitera