Aviseringar
Rensa alla

Tjejer jag behöver eran hjälp.


Ämnesstartare

Tjo! Jo, det är nämligen så här att jag var mobbad för några år sedan 🙁 och då hade jag dåligt självförtroende och uselklädsmak. Nu har jag många kompisar, bra självförtroende och Nice klädstil. Det jag undrar över är, att när jag går på stan så brukar en del tjejer kolla på mig. (Jag har föresten skrivit en tråd, där en tjej kollar på mig på bussen som jag blev kär i) En del pillar sig till och med i håret samtidigt. Nu till min fråga, är det positvt eller negativt om en tjej kollar på en? Anledning till att jag frågar är för att när jag var mobbad hade jag ingen tjej, och jag har inte haft en tjej på jättelänge, men varit på g med en tjej. Så jag har inte så bra koll på tjejer, jag är inte oerfaren men jag behöver ändå tips. Tack på förhand/ Swaglord;D


   
Citera
Ämnesstartare

Det kan vara både dåligt och bra. Tjejer är som killar, de kollar på människor och andra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla tjejer är olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D: Nu till min fråga, är det positvt eller negativt om en tjej kollar på en?

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, finns det något sätt man kan se om det är bra eller dåligt?

Hjärtlös:
Det kan vara både dåligt och bra. Tjejer är som killar, de kollar på människor och andra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

va?

Ja, asså, kollar dom för att dom tycker man ser bra ut eller dör att dom tycker man ser oattraktiv ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:
Ok, finns det något sätt man kan se om det är bra eller dåligt?

Om du kan läsa tankar eller kroppsspråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Can+t+handle+my+swag_228f6a_4406706.gif
hehe kunde inte motstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Om du kan läsa tankar eller kroppsspråk.

Jag kan läsa kroppsspråk, men jag har Asperger syndrom så jag kan ha svårt för det ibland. 


   
SvaraCitera

Swaglord;D: Ja, asså, kollar dom för att dom tycker man ser bra ut eller dör att dom tycker man ser oattraktiv ut.

För att du ser skum ut eller för att konstatera att du inte är en kändis antagligen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:

Jag kan läsa kroppsspråk, men jag har Asperger syndrom så jag kan ha svårt för det ibland. 

Ja, då kan det bli lite svårare. Generellt sett så brukar människor titta med en öppen blick och se neutrala ut då de inte ogillar det de tittar på. Så då kan jag väl säga att en människa som bemöter dig med en sådan blick antingen inte har någonting emot dig eller gillar det de ser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

För att du ser skum ut eller för att konstatera att du inte är en kändis antagligen 😉

Skrev fel mena inte dör, mena eller tycker dom att man ser oattraktiv ut. Jag ser inte skum ut, då tror då vill dom väl konstatera att jag inte är en kändis isåfall:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man se på någon om den har syskon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
alla tjejer är olika

Jo det vet jag,  så alla tycker alltså olika?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, då kan det bli lite svårare. Generellt sett så brukar människor titta med en öppen blick och se neutrala ut då de inte ogillar det de tittar på. Så då kan jag väl säga att en människa som bemöter dig med en sådan blick antingen inte har någonting emot dig eller gillar det de ser.

Vad bra isåfall! För det du precis beskrev är så tjejer kollar på mig:)


   
SvaraCitera