Aviseringar
Rensa alla

Tjejer knullar inte, de blir knullade


Ämnesstartare

Tjejer sätter inte på, de blir påsatta. Undantag för skumma rollspel med dildos inblandade.

Rätt eller fel?


   
Citera

Galen


   
SvaraCitera

Vissa sexställningar kanske ger snubben mer jobb än bruden, men när vi rider är det snarare vi som doinkadoinkar er.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Fel - även om tjejen blir knullar så knullar hon iaf

Sex är en ömsesidig handling, annars brukar det kallas våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Vissa sexställningar kanske ger snubben mer jobb än bruden, men när vi rider är det snarare vi som doinkadoinkar er.

Nja, det är svårt att doinkadoinka någon när man inte har någon doinkadoink att doinkadoinka med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Sex är en ömsesidig handling, annars brukar det kallas våldtäkt.

Var du verkligen tvungen att komma in i den här tråden? Gråter


   
SvaraCitera
mynona

Om du med knullar menar den som stöter, så kan tjejen göra detta också om killen är stilla och hon aktivt styr rörelserna. Så nä. 


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Var du verkligen tvungen att komma in i den här tråden?

Inte ens i dina drömmar är du säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Om du med knullar menar den som stöter, så kan tjejen göra detta också om killen är stilla och hon aktivt styr rörelserna. Så nä. 

Bara den som har kuk kan knulla. Den andra tar emot. När tjejen rider så sätter vi på er underifrån. Annars kan man ju säga att tjejen sätter på killen vid doggystyle också då tjejen stöter bakåt med rumpan för att assistera. Samma logik typ.

Nachac:

Inte ens i dina drömmar är du säker.

Inte i mina mardrömmar heller...


   
SvaraCitera

är väl olika


   
SvaraCitera

varför är det viktigt då

du känner dig underlägsen annars eller?


   
SvaraCitera
mynona

bertrimmarpåstjärt: Bara den som har kuk kan knulla. Den andra tar emot. När tjejen rider så sätter vi på er underifrån. Annars kan man ju säga att tjejen sätter på killen vid doggystyle också då tjejen stöter bakåt med rumpan för att assistera. Samma logik typ.

Då utgår du från att den som har kuk styr rörelserna i knullet? Detta stämmer icke. Men alla har vi olika definitioner. Någon självklar definition finns inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Då utgår du från att den som har kuk styr rörelserna i knullet? Detta stämmer icke. Men alla har vi olika definitioner. Någon självklar definition finns inte

Nej, jag utgår från att kuken trycks in i ett hål, inte tvärtom. Vid de flesta ställningar är det dock kuken som styr rörelserna, på tal om det.


   
SvaraCitera
mynona

bertrimmarpåstjärt:

Nej, jag utgår från att kuken trycks in i ett hål, inte tvärtom. Vid de flesta ställningar är det dock kuken som styr rörelserna, på tal om det.

Tja, din fråga var: "Rätt eller fel?" Mitt svar är: "Fel". Som tjej kan man ju lika gärna trycka in kuken i sig som att få den intryckt. 


   
SvaraCitera

vad är vitsen med frågeställningen?


   
SvaraCitera