Aviseringar
Rensa alla

Tjejer kolla hit


Ämnesstartare

Hej. [cool]

Bryr sig tjejer om akne? :$
Är det äckligt eller bryr ni er inte om det?

tackar.


   
Citera
Ämnesstartare

Praktiskt taget ingen bryr sig om acne om det handlar om någon/några finnar då och då. Ser du ut som bruden på bilden så bryr sig alla.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge det inte ser ut som att du har Psoriasis i ansiktet så är det nog ganska lugnt.


   
SvaraCitera

tjejer bryr sig väl ungefär lika mycket som killar bryr sig om tjejers finnar...


   
SvaraCitera

håller med leverpastejmegurka 😛
killar o tjejer bryr sig väl lika mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl individuellt [crazy]..
Jag däremot skiter i det, inte direkt så att jag tänker "Nej fy fan vad skabbigt", de flesta har väl någon gång haft finnar & det är inget man kan rå för. [smile]


   
SvaraCitera

Nae, blir det för mycket så kan det vara äckligt. Fast hade jag verkligen gillat någon, då hade jag nog inte brytt mig så mycket.


   
SvaraCitera
Hando

Tjejer bryr sig nog lika mycket som killar.


   
SvaraCitera

inte direkt...eller ingen kille jag varit med har haft finnar direkt, har haft nån som hade lite gropig hud eller vad man ska säga, som om han haft mycket finnar när han var yngre ,fast det tänkte jag inte ens på förrän nån nämnde det haha, så.
men jag tror att det spelar mindre roll för killar om dom har acne, iallafall vad jag har sett (killar med jättemkt över hela ansiktet som har snygga tjejer..) så verkar tjejer bry sig mindre om det.

Leverpastejmedgurka:

tjejer bryr sig väl ungefär lika mycket som killar bryr sig om tjejers finnar...

jag tror killar bryr sig mer faktiskt om tjejen har finnar eller inte.


   
SvaraCitera

nellyronnstam:

Nae, blir det för mycket så kan det vara äckligt. Fast hade jag verkligen gillat någon, då hade jag nog inte brytt mig så mycket.

Bra att du inte är alltför utseendefixerad, och kom ihåg att acne försvinner med åren


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Bra att du inte är alltför utseendefixerad, och kom ihåg att acne försvinner med åren

[y]


   
SvaraCitera

nellyronnstam:

[y]

🙂 Och om de inte är alltför snygga utvecklar de oftast inte en störande personlighet. Om de inte blir bittra då.


   
SvaraCitera

Nej, inte så mycket. Strulade en gång med en kille som hade ganska mkt finnar på kinderna, men det var inte direkt som jag låg och kollade på finnarna.. Och det försvinner ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte få flera finnar på en gång, oftast är min hud helt acne-fri. Men ja, jag bryr mig väldigt mycket [blush] fast det är ju bara jag, det ..


   
SvaraCitera
Gifted

Melinka:

de flesta har väl någon gång haft finnar & det är inget man kan rå för.

Ja, så är det definitivt. Jag är nog mer emot att man inte ser till att raka/noppa/vaxa bort hår på ställen som inte är så mysiga att ha hår på.


   
SvaraCitera