Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, kommer ni?


Ämnesstartare

Jo, det är så att jag har funderat lite på en sak. Hur vanligt är det egentligen att man kommer av enbart sex dvs. penetration? Ni tjejer, brukar ni göra det? Och i så fall, hur tusan bär ni er åt? [crazy] Jag har aldrig vart med om en så kallad vaginal orgasm eller vad man ska säga, att man lyckas komma av enbart själva sexet och inga fingrar eller nåt annat inblandat..får känslan av att det inte är supervanligt att man gör det heller, inte bland mina kompisar och tjejer jag har pratat med i alla fall. Men ändå har det hänt flera gånger att killar jag haft sex med blivit uppriktigt förvånade när jag har sagt det och sagt att de varit med en massa tjejer som minsann kommer flera gånger under typ tio minuter utav enbart sex..(vilket såklart kan vara överdrifter men ändå). Ni killar kan ju också svara..upplever ni att tjejer lätt kommer av bara själva in och ut grejen, blir ni förvånade eller tycker det är konstigt om man nu inte gör det?


   
Citera


   
SvaraCitera

Det är ej så vanligt att kunna komma av enbart penetrering. Iaf inte i ung ålder.


   
SvaraCitera

isola:

Det är ej så vanligt att kunna komma av enbart penetrering. Iaf inte i ung ålder.

Du låter som en gammal lärare


   
SvaraCitera

Jag kommer ganska lätt av endast penetration. Hur jag bär mig åt vet jag ej, antar att jag kanske bara har lätt för att komma kanske[y]


   
SvaraCitera

Isolasfaster:

Du låter som en gammal lärare

Åh minns det där programmet från när jag var jätteliten <3


   
SvaraCitera

Det är självklart inte alltid, och det beror mycket på killen, men ofta så kommer jag av bara penetration. Fast som ovan har jag också alltid haft lätt för att komma.


   
SvaraCitera

Jag som kille måste säga att jag sällan träffat på tjejer som inte kommer av enbart penetration (jävligt seriöst ord 😛 ).

Fast det har ju hänt ibland att tjejerna inte helt är sugna på att bli pumpade hela tiden också, ombyte förnöjer 🙂


   
SvaraCitera

Av enbart penetrering? Nej.


   
SvaraCitera

Ja.
Hur jag gör: Jag blir penetrerad.


   
SvaraCitera

stereo total:

Av enbart penetrering? Nej.

Harpyja:

Ja.
Hur jag gör: Jag blir penetrerad.

Som du märker är det individuellt, men jag skulle påsta för det mesta kommer inte tjejer vid sex, det får man typ höra som fakta.


   
SvaraCitera

Bajwa:

men jag skulle påsta för det mesta kommer inte tjejer vid sex, det får man typ höra som fakta.

Det är vid enbart penetrering som tjejer inte brukar komma. [no-no]


   
SvaraCitera

hallontilda:

Ni tjejer, brukar ni göra det?

Ja, jag kommer av enbart penetration, förr kunde jag inte komma alls genom stimulans av klitoris, utan bara penetration. Numera kommer jag lättare om både och nyttjas^_^

Många tjejer kommer inte vid enbart penetration, men mycket ligger i att man inte orkar utforska gränser och försöka mer. Folk ger upp för lätt helt enkelt.


   
SvaraCitera

hallontilda:

en ändå har det hänt flera gånger att killar jag haft sex med blivit uppriktigt förvånade när jag har sagt det och sagt att de varit med en massa tjejer som minsann kommer flera gånger under typ tio minuter utav enbart sex.

Och över 90% av alla kvínnor har fejkat en orgasm 😉

Harpyja:

Hur jag gör: Jag blir penetrerad.

lyx!


   
SvaraCitera

Bajwa:

men jag skulle påsta för det mesta kommer inte tjejer vid sex, det får man typ höra som fakta.

Blanda inte ihop penetrering och sex!


   
SvaraCitera