Aviseringar
Rensa alla

Tjejer kvar i relation men inte längre attraherade?


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Haha verkligen, men detta är ju vanligt när tjejen inte vågar göra slut

Ja tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Ja tyvärr

Tror d e fler killar som faktiskt gör slut FÖRST. Innan d knullar runt[wink]

Dock tycker jag din initiella reaktion att haka på "allt handlar inte om sex" va sjukt patetisk när du faktiskt VISSTE vad som tråden handlar om.

Avatar:

Men frågan är varför man ett förhållande med mycket sex helt plötsligt slutar att ha sex.

oerfaren:

min nuvarande partner hade samma problem med sitt ex..
efter 2års förhållande sa hon "sex är int kul längre, jag vill int.." å höll på å säga så i 3mån, tills han upptäckte att hon varit otrogen i typ flera månader...

För att kvinnor ljuger för att verka oskuldsfulla medans dom knullar bakom din rygg xD

Dock ska jag försöka släppa den bitterheten och ha kul med deras könsorgan ändå.

För att nu vet man ju iaf hur viktigt det är för dem att ha sex EGENTLIGEN.

Ta bara mitt nuvarande "main-kk" hon har seriöst inget emot att ha sex en 5ggr/dag. 2 på morgonen, en på mitten av dagen, och 2 ggr på kvällen.

Fantastiskt I must say 🙂

Sen har man ju träffat obehagliga orakade tjejer med vestibulit etc dock :S

Som en ko som inte ger mjölk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tror d e fler killar som faktiskt gör slut FÖRST. Innan d knullar runt

Det tror jag också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

En tjej som är upptagen vill andra killar ha.

waaaaaaat[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att ge några nummer, direkt. Men jag antar att anledningen i så fall skulle vara minskad sexdrift. Depression och diverse andra sjukdomar kan resultera i sådant, och även om man inte vill ligga med någon så kan man ju fortfarande älska personen och inte vilja mista den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

och även om man inte vill ligga med någon så kan man ju fortfarande älska personen och inte vilja mista den.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

För att kvinnor ljuger för att verka oskuldsfulla medans dom knullar bakom din rygg xD

hehe jo -.- Känns rätt svårt att kunna lita på kvinnor.

"I can't tell you how many times I've been laying next to some chick, all sweaty cause I just finished busting a nut all over her face or in her mouth or on her back, and suddenly her phone rings and she's on the phone with her man, giving him some bullshit story. This is with NO GUILT WHATSOEVER!!! The sweetest most innocent girls you ever laid eyes on, will cheat at the drop of a HAT. The one thing that most men value most - loyalty - is just not there with women. Women don't think in terms of honor, women don't say "word is bond;" women are basically emotionally driven. If they feel it, they do it, period. Then they rationalize it to themselves later."


   
SvaraCitera

postis_per:

waaaaaaat

Ja, jag syftade ju på "Det man inte kan få vill man ha".
För inte så länge sen var jag hur kär som helst i en upptagen tjej.
När hon sedan blev singel så försvann känslorna efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt handlar inte om sex, som sagt. [rolleyes] Däremot vet man aldrig varför hon inte vill ha sex med sin partner, kan bero på många saker. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jordekorre:

Allt handlar inte om sex, som sagt. Däremot vet man aldrig varför hon inte vill ha sex med sin partner, kan bero på många saker.

Ja, och då är det ju en utmärkt grej att prata om de, och reda ut saker och ting så alla blir införstådda i vad som är fel.
Att vilja göra slut med nån och vara otrogen för att slippa säga som det är, detta är otroligt lågt och jag tycker verkligen alla ska tänka en gång extra. Det är aldrig snällt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Ja, och då är det ju en utmärkt grej att prata om de, och reda ut saker och ting så alla blir införstådda i vad som är fel.
Att vilja göra slut med nån och vara otrogen för att slippa säga som det är, detta är otroligt lågt och jag tycker verkligen alla ska tänka en gång extra. Det är aldrig snällt

Word, om alla bara kunde inse det.


   
SvaraCitera

man luktar konstigt om man har ett förhållande. klart att tjejer inte vill ligga med någon som luktar konstigt.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

För att nu vet man ju iaf hur viktigt det är för dem att ha sex EGENTLIGEN.
enda sen jag började ha sex i ett förhållande så har jag känt mej beroende av att ha det, int utav kåthet, utan mer av endorfinerna som sprutar ut i en.... en konstig slags lycka av att känna sej "hel" igen.
Ta bara mitt nuvarande "main-kk" hon har seriöst inget emot att ha sex en 5ggr/dag. 2 på morgonen, en på mitten av dagen, och 2 ggr på kvällen.

frågan är om hon är lika aktiv som du, eller om hon mer ligger som en "död fisk" under dej å tar emot? och antar det ej handlar om 30min sexronder... !?

Greger_EFG:

Sen har man ju träffat obehagliga orakade tjejer med vestibulit etc dock :S

hahaha... den där vestibulit-trenden sveper sej ut i landet.... jag har oxå haft "vestibulit" för att jag ej velat ha sex pga min kroppskomplex. Sen finns det ju tjejer som får panik då dom tror sej vara för trånga, när det egentligen handlar om att killen e för stor eller tjejen e för torr, och tekniken mellan parterna är lite för fumlig.... tjejen går hem å söker på google "ont av sex" och upp kommer = vestibulit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Men frågan är varför man ett förhållande med mycket sex helt plötsligt slutar att ha sex.

Nej?

"Hur ofta händer det eg att en tjej är kvar i en relation en längre tid utan att vilja ha sex alls? Och varför?"

Inget i frågan tyder på mycket sex och sen inget sex.

"Tjejer kvar i relation men inte längre attraherade?"

Säger bara att det har varit attraktion tidigare i förhållandet, attraktion är inte samma sak som mycket sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

attraktion är inte samma sak som mycket sex.

såå sant[y]


   
SvaraCitera