Aviseringar
Rensa alla

tjejer med äldre killar


Ämnesstartare

varför vill tjejer ha äldre killar och hur mkt äldre får vi vara?
En fundering:-P


   
Citera
Ämnesstartare

För de har bostad o oftast en helt annan syn på dejting

dejting i 20-
titta på en film i pojkrummet
annars
gå ut o äta o ta en drink
bli bjiudenm
6igare...
Mognare ... mer erfarenhet. Mer erfarenhet..........MERRRRRRR allmänbilllllllllldade..bäddre 6....streetsmartiga...
ELLLEr tvärtom. Allt har ej med åldern o göra jag vet en som e yngre än mig som va gentlemannig kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De vill ha alfahannar med erfarenhet. Killar dras till yngre tjejer för att de har större chans att få barn, är mer hälsosamma osv

Ligger i vår natur.


   
SvaraCitera

Är väl samma som att vissa dras till feta, smala, etc


   
SvaraCitera

Men dejtar ej folk som bor hemma överlag tkr det är sjukt avtändande eget place skareva (och har man inget eget när man är 20-25 är man antagligen inget för mig ändå såååå)

(slår mig nu att ca alla mina vänner bor hemma haha loosers men ja, tänker inte ligga med dom ändå ju så HA)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag förstår ni gillar äldre Mao;-)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Men dejtar ej folk som bor hemma överlag tkr det är sjukt avtändande eget place skareva (och har man inget eget när man är 20-25 är man antagligen inget för mig ändå såååå)(slår mig nu att ca alla mina vänner bor hemma haha loosers men ja, tänker inte ligga med dom ändå ju så HA)

Så du har eget Mao?:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

För de har bostad o oftast en helt annan syn på dejtingdejting i 20-titta på en film i pojkrummetannarsgå ut o äta o ta en drinkbli bjiudenm6igare... Mognare ... mer erfarenhet. Mer erfarenhet..........MERRRRRRallmänbilllllllllldade..bäddre 6....streetsmartiga...ELLLEr tvärtom. Allt har ej med åldern o göra jag vet en som e yngre än mig som va gentlemannig kram

Låter som man ligger bra till då;-)
Ja erfarenhet har man hus har man , o bil o mc:-)
Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:----P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabregas:

Killar dras till yngre tjejer för att de har större chans att få barn, är mer hälsosamma osv

fast det gäller för äldre män. inte tonårskillar som bor hemma hos mamma[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

känner många som är ihop med äldre tjejer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Men dejtar ej folk som bor hemma överlag tkr det är sjukt avtändande eget place skareva (och har man inget eget när man är 20-25 är man antagligen inget för mig ändå såååå)

Du kanske har missat att det inte är det lättaste att få tag på något eget i dagens samhälle?


   
SvaraCitera

clickclack:

Du kanske har missat att det inte är det lättaste att få tag på något eget i dagens samhälle?

Är du bitter? Jag kanske bor i en ort där det finns mkt lägenheter och enda anledningen att folk bir hemma är barnslighet och lathet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Är du bitter? Jag kanske bor i en ort där det finns mkt lägenheter och enda anledningen att folk bir hemma är barnslighet och lathet

Eller för att de inte har råd att flytta alt inte hittar några lägenheter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Eller för att de inte har råd att flytta alt inte hittar några lägenheter?

Råd har alla om de accepterar den hjälp de kan få med det. I större städer är det färre lägenheter och i mindre städer brukar det finnas en del lediga.


   
SvaraCitera