Aviseringar
Rensa alla

Tjejer med mycket tatueringar.


Miichaelaa:

Är det snyggt med tjejer som har mycket tatueringar? Ja/Nej.. Varför?

såg precis på dina bilder att du har massa tatueringar. antar att det är du. om det nu är du så passar det på dig iaf, de tatueringarna var jäkligt coola och fina [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

såg precis på dina bilder att du har massa tatueringar. antar att det är du. om det nu är du så passar det på dig iaf, de tatueringarna var jäkligt coola och fina

Åh tack så mycket 🙂 jao dem är mina! ^^, dock är min sleeve inte klar än men snart så.


   
SvaraCitera

Aaa det är snyggt. Om tatueringarna är snygga vill säga. Men det är väl de flesta på ett eller annat sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Aaa det är snyggt. Om tatueringarna är snygga vill säga. Men det är väl de flesta på ett eller annat sätt.

Joo det är klart, inte speciellt snyggt om dem är skitdåligt gjorda osv.


   
SvaraCitera

Snygga tatueringar på snygga människor är snyggt.


   
SvaraCitera

Miichaelaa:

Joo det är klart, inte speciellt snyggt om dem är skitdåligt gjorda osv.

Nej eller om hela kroppen är täckt av en massa tribaler! Namn på f.d pojkvänner är heller inte så hett. Träffade en tjej för ett tag sedan som tatuerat in namn på två olika. Då kunde hennes övriga tatueringar vara hur heta som helst, jag kunde inte sluta irritera mig på de där namnen och undra hur det stod till i huvudet på henne. Bleh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Träffade en tjej för ett tag sedan som tatuerat in namn på två olika. Då kunde hennes övriga tatueringar vara hur heta som helst, jag kunde inte sluta irritera mig på de där namnen och undra hur det stod till i huvudet på henne. Bleh.

hahah nej jag skulle aldrig tatuera in någons namn om det inte var en familjemedlem då.


   
SvaraCitera

ja det är snyggt = )


   
SvaraCitera

Miichaelaa:

hahah nej jag skulle aldrig tatuera in någons namn om det inte var en familjemedlem då.

Det låter klokt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ja det är snyggt = )

Kalas! 😀

El Guaje:

Det låter klokt!

Eller hur! 🙂 Precis som jag är [rolleyes]


   
SvaraCitera

Miichaelaa:

Precis som jag är

Tror dig, du lät väldigt övertygande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

or dig, du lät väldigt övertygande!

hahah vilken tur! >.<


   
SvaraCitera

Miichaelaa:

Åh tack så mycket 🙂 jao dem är mina! ^^, dock är min sleeve inte klar än men snart så.

varsågod [smile] haha okok, gott det. planerar du att skaffa ännu fler? och gör det ont [blush] ska själv tatuera mig snart


   
SvaraCitera

jag tycker själv att mycket tatueringar inte är så värst snyggt, enligt mig.
Tänk när man blir gammal sen och huden hänger, och är full av tatueringar... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

varsågod haha okok, gott det. planerar du att skaffa ännu fler? och gör det ont ska själv tatuera mig snart

Jaa, någon gång men vet inte vad ännu, någon text eller citat på argen funderar jag på men får se.
haha njah asså det beror på vart du gör den och om det är färg/linjer eller skuggning det är väldigt olika. Det känns men jag tar det liksom, jag klarar det.


   
SvaraCitera