Aviseringar
Rensa alla

TJEJER! någon av er som har??


Ämnesstartare

Hej, detta är en fråga för ALLA tjejer!!
det är så att jag för ett år sen började få svampliknade flytningar, vilket då berodde på svamp. Men enda sen svampen gick bort har jag FORTFARANDE dessa flytningar. Jag skäms så mycket när jag har sex att jag inte ens vill ha sex med min kille jag varit tillsammans med i 1 år. Tänk om vi gör slut? Då skulle jag aldrig våga ha sex med någon annan för killar tror ju man är äcklig då när man inte har genomskinliga flytningar. Jag mår så dåligt av detta, har sökt hjälp föera gånger. De enda um och andra gynekologer gör är tar svamp test, bakteriell vaginos och  olika könssjukdomar. De har tagit svmpodling också men det visar INGET! Jag skäms så mycket då de kommer ut massvis med vita klumpar på killens könsorgan efter vi legat... är det någon mer än mig som har såhär?? Vad ska jag göra?? 


   
Citera
Exinon

Du söker svar från tjejer, i know. Tror det bästa du kan göra är att prata med din kille om det om du inte redan har det. Dels så om han är en bra kille som är värd att ha kvar så förstår han och kan finnas där att prata med om det. Och dels för att det kan va en större risk att han gör slut om han får för sig att du inte vill ha sex pga av honom.
Värsta som kan hända är att han drar pga det men då vet du också att han ändå inte var en kille att satsa på så vinst oavsett anser jag.


   
SvaraCitera

Såvitt jag vet är det inte ovanligt att tjejer har flytningar i åldern 17-19års ålder. Det går över senare i livet, sen kan det finnas fall där flytningar börjar tidigare eller slutar senare. Precis som att, även om det är extremt ovanligt att det finns flickor som redan i 9års ålder får mens när den vanliga åldern ligger på 12-14års ålder (kan inte exakt).
Är du orolig, ring Vårdguiden på 1177. Glad


   
SvaraCitera

Du ska veta att alla tjejer är olika och själv tycker jag det är jätte spännande. Vissa tjejer är på tok för torra vid sex och andra producerar härligt mycket gräddliknande sekret och jag ser inte varför det skulle vara fel.
Det finns vattenblåsor med pip för 30kr som man kan köpa på wish o aliexpress som vanligen används för att spola upp vatten i rumpan  före analsex men funkar även fint i slidan . praktiskt även när man vill spola ur sista mensen.  Oroa dej inte så mycket


   
SvaraCitera

Har aldrig fått det och kommer inte få det, så länge inte en sjuklig penis kraschar i mitt lilla hål.


   
SvaraCitera