Aviseringar
Rensa alla

tjejer och fenomenet: att gå på toaletten tillsammans på fest


Ämnesstartare

varför gör vissa av er d?

en tjejkompis (ej från sverige) vart för första gången indragen på toaletten på en fest. orden löd: "kom så går vi på toaletten tillsammans [crazy]". sen så kissar hon med min kompis stående i hörnet med [shake]-minen.

men jag undrar, var ere som motiverar?


   
Citera
Ämnesstartare

Men dom snackar ju skit om alla killar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är la gött att var lite social när man sitter och skiter? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar gå dit tsm och om det är mkt folk i rummet utanför själva toaletten går jag in med kompisen på toan
annars väntar jag bara utanför där handfaten är typ om inte jag behöver gå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha när jag var ute förra helgen så var det bara 1 toalett på hela nattklubben så jag gick fram till den först i kön hela tiden o ba "du känner mig!!!!" och hon ba "okaj" sen pissa vi tillsammans.. inge konstigt.. när man e full..


   
SvaraCitera
mynona

Lol. Det var faktiskt en kul fråga. Jag hörde någon gång att det ska vara en kvarleva från den tiden då man utförde behov ute i naturen och att kvinnor då gärna tog med sig någon annan att hålla vakt för att undvika att bli överfallna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag aldrig har varit ute med en tjej som inte har velat ha med någon in på toaletten samtidigt.

Är det bara jag som har feta problem att pissa inför andra? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså lätt att bli våldtagen inne på toaletter annars :PpPpPpPp

Dold text: NÄ, vet ej, brukar ej/har aldrig gjort så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tillfälle att prata ostört om de andra i sällskapet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underligt fenomen[tard]


   
SvaraCitera

Jag fattar inte heller. Men brukar nog kissa med vänner när jag tänker. För sällskapet liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

För sällskapet liksom.

för sällskap är ju nödvändigt när man endast ska pissa?[crazy]


   
SvaraCitera

Hängde inne på killtoan igår. Ville inte tappa bort min kompis + var nyfiken [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

för sällskap är ju nödvändigt när man endast ska pissa?[crazy]

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick in ensam på killtoa på en bar........ insåg att det bara fanns en pissoar och fattade inte hur jag skulle pissa i den (+ fanns inget lås på dörren så ville inte släppa handtaget). så jag kissade i handfatet precis innanför dörren [blush][blush][blush]

random fakta bara liksom


   
SvaraCitera