Aviseringar
Rensa alla

Tjejer ser mig bara som ett objekt


Ämnesstartare

Jag är 17 år och kom i puberteten redan när jag var tio. Jag trodde den var över men nu verkar det  som att jag fortfarande är där. Mitt problem är att jag har fått ett rykte om att ha en väldigt stor snopp o när jag träffar nån tjej så är dom väldigt nyfikna och vill typ hångla o sånt. Sen händer inget mer och dom bara försvinner. Av 15 tjeje har bara tre velat ha sex.  min första tjej är den enda som jag haft sex med. de andra två som velat har försökt men det har inte gått för att de fått ont.  Det känns som att tjejer bara vill träffas för att se på min kuk  o sen drar dom när dom inser hur stor den e.. Eller så vill de inte ses alls. Jag känner mig som värsta objektet. Några tjejer i skolan har börjat gnägga o kalla mig häst när jag möter dom i skolan o det e sjukt pinsamt. 


   
Citera

Det här låter bara som "blygsamt skryt"...


   
SvaraCitera
Zsasz

Tjejer är inte dem ända som kan ha problemet av att få delar eller hela dem själv objektiviserade efter allt, det suger lika mycket oavsett kön. Gör vad du kan för att försöka se deras avsikt redan innan för att undvika det (finns massor av saker som man kan känna igen), och till slut hittar du någon som både gillar dig för dig och kan ta vad du har, så att säga. Skolan brukar inte vara den bästa tiden för många, men det ändrar sig oftast.


   
SvaraCitera
Berit

Ta på dig en häst ask eller cowboyhatt o boots o byxor med fransar och sjung old town road mes handen på paketet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan för kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:
Tjejer är inte dem ända som kan ha problemet av att få delar eller hela dem själv objektiviserade efter allt, det suger lika mycket oavsett kön. Gör vad du kan för att försöka se deras avsikt redan innan för att undvika det (finns massor av saker som man kan känna igen), och till slut hittar du någon som både gillar dig för dig och kan ta vad du har, så att säga. Skolan brukar inte vara den bästa tiden för många, men det ändrar sig oftast.

Vad är det för saker man känner igen då. Vissa e ju mer tydlig som min senaste dejt som i princip sa det rakt ut. Andra märker man ju inget på förns de plötsligt inte hör av sig igen. Som det e nu misstror jag alla men låtsas inte om det för jag kan ju ha fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit:
Ta på dig en häst ask eller cowboyhatt o boots o byxor med fransar och sjung old town road mes handen på paketet 

Skulle gärna vara sån så jag kunde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Det här låter bara som "blygsamt skryt"...

Alltså klart det är kul att man slipper vara en sån som aldrig får nån tjej. I början fattade jag inte. Det e nu på senare tid jag fattat att de inte är intresserade  av mej utan mest nyfikna. Men vad gäller kuken så skryter jag inte. Det var den som fick mitt ex att göra slut så det e bara dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
fyfan för kvinnor

Nä jag älskar dom. Tyvärr. Fyran för att vara ett missfoster. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det var mest på skämt. Imiterar alla "blir så trött på män"-kommentarer jag ser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad exakt vill du diskutera? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Vad exakt vill du diskutera? 

Vet inte är så trött på detta bara. Jag vet inte om jag har rätt eller inbillar mig. Förut kunde jag prata med min tjej men sen det tog slut så pratar vi inte alls så ofta. Vi har liksom vart bästa vänner sen dagis. Så jag vill väl bara ha nåt råd eller nåt. Nån o prata med o detta e ju anonymt typ. . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Ja det var mest på skämt. Imiterar alla "blir så trött på män"-kommentarer jag ser

Haha jag fattar. Ja det e ju inte helt fel. Tjejer e rätt lika varann. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Vad exakt vill du diskutera? 

Han vill nog diskutera sin enorma kuk som han skriver om hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare: tjejer är också människor och kan vara dicks som alla andra

Obs är alltså inte bitter på tjejer utan på vårt sexistiska samhälle


   
SvaraCitera