Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, skulle ni ha string BARA för killens skull?


Ämnesstartare

Veritas:

Därför är frågan relevant både när det gäller tjejer och killar.

Jag är seriöst så jädra less på alla tomtar som yrar om saker som uppstått ur forskning som i sin tur baseras på extremt lösa teorier och ofta är tidsenliga, det vill säga väldigt påverkade av vad som är populärt idag och vad som förs fram av media.

Snacket om att det inte finns skillnader mellan könen utan allting är individuellt är en sådan sak. Fler borde kolla hur det ser ut i verkligheten istället för att lyssna på forskare som sitter i labb och samlar siffror.

Varför tror ni att det finns överlägset mest porr för killar? Av en slump eller för att killar generellt har starkare sexdrift?

Din fråga är ställd på ett sådant sätt att den utgår från att killar och tjejer generellt gillar samma saker. Och så är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slipper denna diskussion då Veritas och Ensamvargen tar den åt mig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Du tar upp saker som jag inte nämnt och ingenstans svarar du på det jag har skrivit. Jag lämnar nu den här diskussion innan jag dunkar sönder mitt huvud mot en vägg i ren frustration. Ha en fortsatt trevlig dag min herre! [smile]

isola:

Slipper denna diskussion då Veritas och Ensamvargen tar den åt mig. [love]

Tyvärr, jag ger upp. Det här går inte, han förstår helt enkelt inte argumentationen.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Ja

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Eftersom frågeställningen utgår från en motvilja att bära string så är den inte könsspecifik då det är samma motvilja som måste överkommas oberoende av kön.

Ditt snack håller inte. Den är visst könsspecifik eftersom tjejer generellt har mer string än vad killar har.

Men om du vill fortsätta ignorera det faktumet så gör så.

Jag slipper isola i den här tråden tydligen och bara det made my day. [y]


   
SvaraCitera

vhfaj:

Kille, resultat (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din envisa... [tired]

vhfaj:

Ditt snack håller inte. Den är visst könsspecifik eftersom tjejer generellt har mer string än vad killar har.

Men om du vill fortsätta ignorera det faktumet så gör så.

Jag har inte ignorerat det fakumet. Läs noga nu och försök att hänga med:
Att tjejer oftare har string än killar spelar ingen roll eftersom frågan riktar sig till de som INTE vanligtvis använder string. Varför skulle normen göra skillnad mellan tjejer som inte vill ha string och killar som inte vill ha string?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Nej, kommer inte på fråga! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Att tjejer oftare har string än killar spelar ingen roll eftersom frågan riktar sig till de som INTE vanligtvis använder string. Varför skulle normen göra skillnad mellan tjejer som inte vill ha string och killar som inte vill ha string?

Nu förstod jag direkt hur du menade, vilket förmodligen beror på två saker:

1) Jag är trögtänkt
2) Du förklarar dåligt

Hursomhelst, det är ju inte bara det faktum att kvinnor har string oftare, utan även att män oftare vill se string på sin tjej, oavsett vad hon har för tanke om det. Så faktumet kvarstår att det är en dum fråga. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

2) Du förklarar dåligt

Nej, jag vet åtminstonde två andra här som förstod.

vhfaj:

Hursomhelst, det är ju inte bara det faktum att kvinnor har string oftare, utan även att män oftare vill se string på sin tjej, oavsett vad hon har för tanke om det. Så faktumet kvarstår att det är en dum fråga. [wink]

Nu gör du samma argumentationsfel igen. Fast åt andra hållet [shake]
Låt mig förtydliga genom att ställa frågan(påståendet) såhär:
Partner x vill se partner y i string. Då spelar det ingen roll om könet x tillhör är kille eller tjej då frågan förutsätter att x har en stark vilja att se sin partner (y) i string.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Nej, kommer inte på fråga! (Du röstade på detta alternativ)

Förstår inte hur man kan tända på att sin partner har string på sig om han/hon inte gillar det. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Nej, jag vet åtminstonde två andra här som förstod.

Ni kanske talar samma språk? Feministiska. [crazy]

Veritas:

Partner x vill se partner y i string. Då spelar det ingen roll om könet x tillhör är kille eller tjej då frågan förutsätter att x har en stark vilja att se sin partner (y) i string.

Det gör det visst, för det är mycket mer troligt att en kille vill se sin tjej i string än att en tjej vill se sin kille i string, oavsett hur mycket bäraren själv vill ha string.

Tjejer tycker generellt att string på killar är mer komiskt än sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Tyvärr, jag ger upp. Det här går inte, han förstår helt enkelt inte argumentationen.

Hoppas att han trollar dock. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det gör det visst, för det är mycket mer troligt att en kille vill se sin tjej i string än att en tjej vill se sin kille i string, oavsett hur mycket bäraren själv vill ha string.

[mad][mad][mad]

Det spelar ju ingen roll då frågan förutsätter att en tjej (i det här fallet) faktiskt vill se sin kille i string.

isola:

Hoppas att han trollar dock. [sad][sad]

Ja [sad]


   
SvaraCitera