Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, skulle ni kunna vara tillsammans med 1 år yngre kille ?


Ajse
 Ajse

NormaJean:

Skulle ni? Eller skulle ni känna er som "Big-mama" till Ms badboy...

beror mer på mental ålder än fysisk, anser jag. ibland är 1 år ingenting och ibland är det för stor åldersskillnad
så. kanske [cool] men tex. sex är ju sex. [wink]


   
SvaraCitera

Ett år är fan ingenting. Killen jag dejtar nu är ett år yngre än mig, det fungerar finfint.


   
SvaraCitera

Åtta:

två år äldre

den första jag hade sexuella aktiviteter med var 4år äldre, hon värkade inte klaga....


   
SvaraCitera

mitt ex var ett år yngre men han kändes som två år äldre, de handlar ju om de psykiska liksom [crazy]


   
SvaraCitera

svårt att säga. beror helt på hur mogen killen är... men åldersmässigt så ja vrf inte.


   
SvaraCitera

orkarjag:

svårt att säga. beror helt på hur mogen killen är... men åldersmässigt så ja vrf inte.

Exakt.


   
SvaraCitera

Knappast, står inte ut med killar i min egen ålder så.


   
SvaraCitera

Ajse:

beror mer på mental ålder än fysisk, anser jag. ibland är 1 år ingenting och ibland är det för stor åldersskillnad

precis [wink]


   
SvaraCitera

Javisst.


   
SvaraCitera

Min pojkvän är ett år yngre, fungerar finfint [love]


   
SvaraCitera

om personen i fråga är längre än mig, ja


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Öhm, självklart? [confused]
2 år yngre funkar väl också. Sen när man blir ännu äldre kan man väl vara tillsammans med folk som är allt från 10 yngre till 10 år äldre? Men just nu passar ju inte det så bra [blush] Men ett eller två år yngre, absolut!


   
SvaraCitera

"Wow, du är lika gammal som min lillebror", skull jag säga då. [sad]


   
SvaraCitera

Nej aldrig.
Okej att yngre killar kan se äldre ut än vad de är, men NEJ.
Skulle dock inte bry mig om det var någon som var född samma år som jag och fyllde år efter mig. ex om jag fyllde år i januari och han i december (samma år) så skulle jag inte bry mig, haha! Men om han var född i januari också fast året efter då skulle det inte gå 🙂


   
SvaraCitera

När man nått åldern 20, spelar åldern ingen roll längre. Då är man endå vuxen.


   
SvaraCitera