Aviseringar
Rensa alla

tjejer som är förstora där nere!


Ämnesstartare

Om tjejens slida är för stor och killens kuk är lite mindre en genomsnittet.

Varför blir det då alltid killens fel för att han har en liten kuk?

Men om killen har stor kuk och tjejen är trång och att man inte får in den.

Blir det då tjejens fel?

Om tjejen är oskuld så brukar slidan vara trängre iallafall dom som jag har erfarenhet om.

Borde inte tjejen vilja börja med en mindre kuk då?

Mvh 010201


   
Citera

Måste du nödvändigtvis skuldbelägga någon?


   
SvaraCitera

Något säger mig att tjejer inte går ut med mentaliteten att de söker efter en partner efter storleken på dennes penis.


   
SvaraCitera

Förhållandet går inte ur på om man passar storleksmässigt eller inte. Passar det inte finns det alltid annat man kan göra.

Har aldrig tänkt, eller varit med om en annan brud, som sagt att han är dålig på grund av en liten kuk, eller att det är hans fel. Det verkar mer som någonting killen själv hittar på.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Harpya:

Förhållandet går inte ur på om man passar storleksmässigt eller inte. Passar det inte finns det alltid annat man kan göra.

Jonnybravo91:

Något säger mig att tjejer inte går ut med mentaliteten att de söker efter en partner efter storleken på dennes penis.

Sedan har han inte nämnt någonting om något förhållande eller om någon eventuell partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Måste du nödvändigtvis skuldbelägga någon?

Nej men det verkar ju vara så att det oftas blir någon utav partens fel. Och att jag undrar om att vissa killar är oroliga för att dom har för liten man ser en sån tråd varje dag men man ser nästan aldrig någon om att tjejer som oroliga för att dom är för stora.


   
SvaraCitera

låst pga trams.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

...eller har jag fel? [tard]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Sedan har han inte nämnt någonting om något förhållande eller om någon eventuell partner.

Antog att han menade sex. Själv kopplade jag det då till förhållande eftersom det är min personliga smak när det handlar om att ligga.

Skulle fortfarande inte säga att det var killens fel för att han "är för liten".


   
SvaraCitera

variabel:

...eller har jag fel?

Du har fel.

010201:

Nej men det verkar ju vara så att det oftas blir någon utav partens fel. Och att jag undrar om att vissa killar är oroliga för att dom har för liten man ser en sån tråd varje dag men man ser nästan aldrig någon om att tjejer som oroliga för att dom är för stora.

Hur kan de råda över hur deras kroppar är utformade. Skulle ej säga att det är någons "fel".

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tar nu ej kvinnors tidigare sexuella erfarenheter som i större ekipage i vaginan med i beräkningen, då det känns taskigt, samt att den sannolikt återställer sig väl relativt snabbt.


   
SvaraCitera

Sätt en strumpa på så skarru se att det blir rätt storlek! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Hur kan de råda över hur deras kroppar är utformade. Skulle ej säga att det är någons "fel".

Det är ju ingens fel. Men det jag menar är oftas att man klagar på den andra sexparten om man tycker att det är dåligit sex ifall man inte tycker det är ens egens fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstig tråd...


   
SvaraCitera

spelar det någon roll vems "fel" det är? bara att göra det skönt på annat sätt om det inte funkar ju. man behöver inte skylla på någon


   
SvaraCitera

du måste tänka på att det är fel att kritisera kvinnor


   
SvaraCitera