Aviseringar
Rensa alla

tjejer som är snygg har ingen behov att vara intelegenta?


Ämnesstartare

ennie:

om man inte är ute efter sex då

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är jävligt snygg, men jag finner dig mer attraktiv när du inte argumenterar på en katastrofalt dålig nivå.

jag tror att det motbevisar din tes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: men jag finner dig mer attraktiv när du inte argumenterar på en katastrofalt dålig nivå.

hur vet du det har du testat eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

tycker synd om er tjejer Hjärta

tack det värmer


   
SvaraCitera
SOMBI

behov av att inte vara smart när då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

hur vet du det har du testat eller

...not sure if trolling.
jag har noterat skillnader i hennes argumentationsmässiga nivå och korrelation gentemot min attraktionsnivå. jag har ännu inte utfört faktiska experiment för att testa denna tes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

...not sure if trolling.
jag har noterat skillnader i hennes argumentationsmässiga nivå och korrelation gentemot min attraktionsnivå. jag har ännu inte utfört faktiska experiment för att testa denna tes.

har hon någonsin argumenterat på en högre nivå än att häva ur sig något för att provocera? måste ha missat detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

har hon någonsin argumenterat på en högre nivå än att häva ur sig något för att provocera? måste ha missat detta.

ah, så det var så du menade.
hon har aldrig såvitt jag sett argumenterat bra, men hon har argumenterat mer och mindre dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
du är jävligt snygg, men jag finner dig mer attraktiv när du inte argumenterar på en katastrofalt dålig nivå.

jag tror att det motbevisar din tes.

tack.
gillar inte att argumentera. kan göra det lite bättre om det är nåt jag bryr mig om.

df rqp:

har hon någonsin argumenterat på en högre nivå än att häva ur sig något för att provocera? måste ha missat detta.

meh.. vad är det??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

va

vadå va??


   
SvaraCitera
mynona

Stekaren:

Så jag är inte den enda som tycker att varken snygghet eller hjärna spelar någon roll för sig och att man ska ha båda eller inget?
Lite som man säger, gör inget halvdant, go big or go home.

är man snygg och dum samtidigt kan råka illa ut, åtminstone som tjej, var min poäng!


   
SvaraCitera
Draug

en tjej som är snygg men som har IQ som en häst är definitivt oattraktiv i mina ögon. Intellektet och personligheten är i allra högsta grad viktigare än utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vadå va??

ritgk3.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tack.
gillar inte att argumentera. kan göra det lite bättre om det är nåt jag bryr mig om.

du kanske skulle börja argumentera på en högre nivå hela tiden när du väl väljer att göra det. låter junsom en bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du kanske skulle börja argumentera på en högre nivå hela tiden när du väl väljer att göra det. låter junsom en bra idé.

nej


   
SvaraCitera