Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som avslutar sms med Puss.


Ämnesstartare

Hej!

Jag har en fråga till alla tjejer här på forumet.
Jag förstår ju att tjejer kanske avsluter sms och så med puss till sina tjejkompisar.... men min fråga är:

Jag har nyligen fått kontakt med en tjej som avslutar sina sms och facebookmeddelanden till mig med "Puss", "PUSS", "PUSS<3" å liknande.. tror ni det betyder något eller är det bara något som tjejer kan tänkas säga till killar de nyss fått kontakt med?

Självklart är det individuellt, men va tror ni? 😀

Oj upptäckte att jag kanske postat i fel forumdel :O!! Ber om ursäkt isåfall!


   
Citera

Jag har ingen aning om vad det är för tjej du träffat, så nej, jag kan ej svara på din fråga.


   
SvaraCitera
Paseo

Jag skriver ofta puss, o kram också, tycker om att pussa och krama på allt och alla [bigsmile]
Men jag tror nog att med den där tjejen betyder det nog något. PUSS <3 skulle jag aldrig skriva till en kille jag inte är intresserad av [y]


   
SvaraCitera

Det kan vara hur vanligt som helst från sociala tjejer som gillar att vara extra gosig då dom är så flickiga, hihihihi

Nej men ärligt, nej det behöver inte vara något speciellt hon känner för just dig det är bara kanske hennes sätt att säga "hejdå" på ett fint sätt.

Eller så är det så kanske att hon gillar dig, fråga ifall du verkligen behöver veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

tycker om att pussa och krama på allt och alla

Haha gillar att du alltid är så optimistisk 😀 [bigsmile][cheers]


   
SvaraCitera
Paseo

Garudin:

Haha gillar att du alltid är så optimistisk 😀

haha någon som gillar det i alla fall, det gillas [bigsmile]


   
SvaraCitera

Skriver puss till mina killkompisar. Till Gugge i alla fall [blush] Är ej intresserad av honom [no-no]


   
SvaraCitera

Garudin:

Jag har nyligen fått kontakt med en tjej som avslutar sina sms och facebookmeddelanden till mig med "Puss", "PUSS", "PUSS<3"

Tror inte det behöver betyda något men det är klart förvirrande när de skriver så.[shake]


   
SvaraCitera

Alla tjejer som skriver puss vill ligga, inga undantag.

Dold text: Kanske inte just med dig dock...[wink]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Dold text:

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Alla tjejer som skriver puss vill ligga, inga undantag.

[smile]

Tobbish:

Dold text:

[sad]


   
SvaraCitera

Fråga om hon skulle avsluta med puss irl också.
Eller träffa henne.

Jag skriver puss till kanske två av mina tjejpolare. Och till en man. Slänger ej iväg pussar hur som helst.

[smile]


   
SvaraCitera

Förr när jag umgicks med fjortistjejer var det ganska vanligt att de skrev så... Tror att de flesta av dem bara såg mig som en kompis eller nåt.[zzz]


   
SvaraCitera
höna

kan skriva pussåkram utan att mena att ja skulle pussa dom. de kommer liksom automatiskt. är ej kära i dom. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Burger:

Förr när jag umgicks med fjortistjejer

say what[bigsmile]

vet en tjej som skriver kram ibland, man ba shit, vill hon skaffa bostadsrätt med en.??[blush][blush]


   
SvaraCitera