Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som först visar intresse men sedan spelar svåra


Ämnesstartare

jag e sån
...ibland


   
SvaraCitera

kan bero på mkt
att du blir jobbig samt klängig efter ett tag
att hon är rädd för att såra dig (pga att hon hittat en ny eller något annan anledning) eller för att bli sårad Dold text: *träff* *-aj*
hänt något
osäkerhet
m.m.
du märker väl med tiden.


   
SvaraCitera

Skriver här istället för att skapa en ny tråd då jag har EXAKT samma problem med en tjej just nu.

Lite kortfattat:

Var mycket ute och gick promenad med henne och hennes mor (hundpromenad, vi alla har varsin hund) och sen flyttade hon in hit till stan och sen addade hon mig på facebook och sen dess har vi hållit kontakten.

Nu till problemet:

Jag gillar henne JÄTTEMYCKET och vi har hittat på massa saker ihop. Gått promenader, tagit en fika, åkt och shoppat osv men det känns som att hon inte vet vad hon vill. Jag har aldrig varit med om en tjejkompis som gjort såhär mycket saker med mig innan. Men grejen är, direkt jag frågar om vi ska göra nåt, typ ta en promenad eller liknande så svarar hon nej eller har något annat att göra (typ gymma eller träffa annan killkompis (det säger hon dock aldrig).

Det känns som att hon har för många bollar i luften och jag förstår inte varför hon håller på såhär? Jag tappar ju helt intresset om vi bara ska träffas när det passar henne. Hur ska jag göra? Vi har ju så mycket gemensamt och delar så många intressen och funkar jättebra ihop och har det mysigt när vi är ute tillsammans.


   
SvaraCitera