Aviseringar
Rensa alla

tjejer som gillar yngre killar


Ämnesstartare

hej jag undrar om det finns några tjejer här som gillar yngre killar. jag är en kille som gillar äldre tjejer men dom brukar gilla mest äldre killar och inte yngre.


   
Citera
Ämnesstartare

jag glömde skriva att jag är 16 och tänder på dom mellan 20 och 25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äldre över lag, har det visat sig. men haft en och annan romans med jämngamla samt de som varit något år yngre.


   
SvaraCitera

alltså brukar inte bry mig, fast det brukar visa sig i slutändan att de jag visar intresse för är lite äldre och för det mesta mycket längre...  Skeptisk
(jag är kort, typ runt 155 och de brukar va typ 180-190Rodnar)


   
SvaraCitera
reben

haft en sån period :---)

dom e lätta


   
SvaraCitera

Känns lite som att tjejer generellt vill ha killar som är lika gamla eller äldre, medan för killar är det tvärtom. 


   
SvaraCitera

Armagedon:
Känns lite som att tjejer generellt vill ha killar som är lika gamla eller äldre, medan för killar är det tvärtom. 

känner jättemånga killar som haffar äldre tjejer, men för mig är det väl positivt om det är så då jag gillar killar som är lika gamla/ äldre än mig Glatt skålande


   
SvaraCitera

Jaså? Ja, där ser man GladMånskensFlickan

känner jättemånga killar som haffar äldre tjejer, men för mig är det väl positivt om det är så då jag gillar killar som är lika gamla/ äldre än mig Glatt skålande


   
SvaraCitera
Kudhos

rent generellt så gillar tjejer äldre killar eller åtminstone jämnåriga. 


   
SvaraCitera

Kudhos:
rent generellt så gillar tjejer äldre killar eller åtminstone jämnåriga. 

Men hur är det med killar? för jag vet flera som gillar äldre tjejer Skeptisk


   
SvaraCitera

Tänder du på de i din egen ålder då? 


   
SvaraCitera
Kudhos

MånskensFlickan:

Men hur är det med killar? för jag vet flera som gillar äldre tjejer Skeptisk

tror killar har mer balans i frågan. Där ålder är inte så viktigt. Men det behöver inte vara så nödvändigtvis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
rent generellt så gillar tjejer äldre killar eller åtminstone jämnåriga. 

varför har det blivit så då?

Aziiima:
Tänder du på de i din egen ålder då? 

nej det gör jag inte. tänder bara på dom som är några år äldre men inte för gamla. tycker alla tjejer i min ålder är så omogna och jag känner mig mer på en 20 till 25-årings mognadsstadium själv.


   
SvaraCitera
Kudhos

ErikmedK : varför har det blivit så då?

säkert något med att de uppfattas mer mogna och kommit längre i livet eller något sånt 


   
SvaraCitera

Jag tänder inte heller på yngre  tjejer. För mig är räknas ung som under 19.
Gillar äldre eller dom som är lika gammal som mig själv 😛 


   
SvaraCitera