Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som inte tar initiativ


Ämnesstartare

Som bara är socialt paralyserade, väldigt roliga och patetiska individer. 

känner ni igen vad jag menar? De tar inget initiativ och bara vill få. 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Ok kille som gillar bli misshandlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok kille som gillar bli misshandlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för vi har en så omtänksam indiiiiivid som dej, snällis <3


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

förstår precis vad du menar, finns flertal exempel jag haft på tinder där man försöker dra igång en konversation, man får som kille väldigt ofta verkligen bära konvon och ställa frågor till henne, men man kan nästan aldrig räkna med en motfråga, på ett exempel blev jag så trött så efter en liten stund så skrev jag "jahopp, du är en sån tjej", hon förstod vad jag syftade på och började genast konversera tillbaka.


   
SvaraCitera

Tycker det är en rätt så dålig orsak till att kalla någon patetisk. Men sedan så är det väl så att flertalet av de personerna inte tar initiativ för att de inte är tillräckligt intresserade. Jag vet om att jag inte brukar ta så värst mycket initiativ då iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mdma :
förstår precis vad du menar, finns flertal exempel jag haft på tinder där man försöker dra igång en konversation, man får som kille väldigt ofta verkligen bära konvon och ställa frågor till henne, men man kan nästan aldrig räkna med en motfråga, på ett exempel blev jag så trött så efter en liten stund så skrev jag "jahopp, du är en sån tjej", hon förstod vad jag syftade på och började genast konversera tillbaka.

Precis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
tack för vi har en så omtänksam indiiiiivid som dej, snällis <3

och vad har det med saken att göra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razer:

och vad har det med saken att göra? 

Du drar ju alla tjejer över en gräns, de är många tjejer som bara tar intiativ medans killen inte gör det, så de så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Du drar ju alla tjejer över en gräns, de är många tjejer som bara tar intiativ medans killen inte gör det, så de så

Jag drar dem över en gräns? 

Jahaaaaa. Du menar att jag ska inte göra någonting nu liksom? Ska bara vänta?? Yeah right..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razer:

Jag drar dem över en gräns? 

Jahaaaaa. Du menar att jag ska inte göra någonting nu liksom? Ska bara vänta?? Yeah right..

Du behöver inte vänta, men tar dom inte intiativ så är dom väl inte intresserande bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Du behöver inte vänta, men tar dom inte intiativ så är dom väl inte intresserande bara

Detsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razer:

Detsamma

Dö ensam


   
SvaraCitera

Skriver hon inte tbx vill hon inte ha dig acceptera det bara 


   
SvaraCitera