Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som inte tar initiativ


Ämnesstartare

Bananlåda:

Dö ensam

Ska du säga? 🙂 Ingen skriver med dig men du fortsätter att spamma mina trådar. Ta och gå din väg du själv.


   
SvaraCitera

Ok kille som gillar bli misshandlad


   
SvaraCitera

Razer:

Ska du säga? 🙂 Ingen skriver med dig men du fortsätter att spamma mina trådar. Ta och gå din väg du själv.

Yuri tarded


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razer:

Ska du säga? 🙂 Ingen skriver med dig men du fortsätter att spamma mina trådar. Ta och gå din väg du själv.

Ja det ska jag säga, nån måste ju.
Ingen svara mig eftersom jag inte va ute efter ett svar din nöt och ye du om nån borde gå din egna väg o sluta va så incellig, enda du gör är att irritera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Ja det ska jag säga, nån måste ju.
Ingen svara mig eftersom jag inte va ute efter ett svar din nöt och ye du om nån borde gå din egna väg o sluta va så incellig, enda du gör är att irritera

Jag glömde att du var 17 år gammal. Drick mjölk och sova. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razer:

Jag glömde att du var 17 år gammal. Drick mjölk och sova. 

Jag glömde att inte en jävel brydde sig.
Du beter dig bokstavligen som en tolvåring, skriver som om du inte gått färdigt mellanstadiet och tror att folk ska ge dig uppmärksamhet för nån slog dig på läppen?


   
SvaraCitera

va   


   
SvaraCitera
oneday

Ett tecken på att hon inte är intresserad 


   
SvaraCitera

oneday:
Ett tecken på att hon inte är intresserad 

va


   
SvaraCitera
oneday

youngvobb:

va

Asså om tjejen visar att hon är intresserad och gillar dig så vågar hon bara inte. Men om hon inte visat att hon gillar dig eller är intresserad och inte tar initiativet så är hon bara inte intresserad


   
SvaraCitera

oneday:

Asså om tjejen visar att hon är intresserad och gillar dig så vågar hon bara inte. Men om hon inte visat att hon gillar dig eller är intresserad och inte tar initiativet så är hon bara inte intresserad

va


   
SvaraCitera