Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som players?


Ämnesstartare

Att vara player verkar vara vanligare bland killar? Eller åtminstånde så får folk det att framstå som det är det.

Jag tänkte efter och kom fram till att killar som har varit med många och bara verkar glida runt är jävligt attraktiva... Dels för att man vet att dom kan tillfredställa en, men samtidigt för att man önskar att man kunde vara den tjejen som dom fastnar för :O ... man faller pladask för dom...

Men ? om en tjej skulle knulla runt med massa blir hon inget annat än en slampa ? varför?

Spelar det nån roll hur tjejen i fråga är som person ? eller "tappar hon värde" bara för att hon är med många?

ja! kom gärna med smart diskussioner kring ämnet;)


   
Citera
Ämnesetiketter

trexo0:

"tappar hon värde" bara för att hon är med många?

jag blir fruktansvärt äcklad av att veta att nån jag vill knulla med legat med flera => vill inte ha sex med personen i fråga. för mig tappar det värde för jag blir äcklad, vet inte varför, men visst, kan ha för¨hållande ändå, men d hade legat och knagt enormt att veta. prestationsångest etc.


   
SvaraCitera

Tycker både killar och tjejer som ligger runt är äckliga slampor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

veta. prestationsångest etc.

aa den biten håller jag helt med om :O känns as jobbigt å veta att han har massa att jämnföra med!... men det är ändå lockande om en kille som har haft så många andra vill vara med just än... men nu snackar jag förhållanden


   
SvaraCitera

Elaka häxan i väster:

Tycker både killar och tjejer som ligger runt är äckliga slampor.

word


   
SvaraCitera

trexo0:

Att vara player verkar vara vanligare bland killar?

Skulle nog säga att det är minst lika vanligt hos kvinnor, bara det att det inte talas lika högt om det.

trexo0:

Dels för att man vet att dom kan tillfredställa en

Bara för att de är snygga så behöver de inte ha ett hum om hur man knullar.

trexo0:

Spelar det nån roll hur tjejen i fråga är som person ? eller "tappar hon värde" bara för att hon är med många?

Ja, absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

word

Elaka häxan i väster:

runt är äckliga slampor.

beror det itne på hur dom är som personer annars? :O


   
SvaraCitera

trexo0:

men det är ändå lockande om en kille som har haft så många andra vill vara med just än... men nu snackar jag förhållanden

nej, det är äcklande att veta att den är så lösaktig och blir förälskad lätt och knullar med flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Bara för att de är snygga så behöver de inte ha ett hum om hur man knullar.

tänkte itne på att dom nödvändigtvis skulle vara snygga XD men om dom har varit med många så lär dom väl veta hur man gör 😉


   
SvaraCitera

trexo0:

men om dom har varit med många så lär dom väl veta hur man gör ;

Knappast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nej, det är äcklande att veta att den är så lösaktig och blir förälskad lätt och knullar med flera.

dom behöver ju itne vara förälskade för att ha sex med nån ?


   
SvaraCitera

trexo0:

beror det itne på hur dom är som personer annars? :O

Det säger ju en del om dem som personer, eller?


   
SvaraCitera

trexo0:

beror det itne på hur dom är som personer annars? :O

nej eller ju att dom är äckliga slampor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

beror det itne på hur dom är som personer annars? :O

Byter personen partner lika ofta som strumpor så förklarar det en hel del om personen...


   
SvaraCitera

trexo0:

dom behöver ju itne vara förälskade för att ha sex med nån ?

ännu mer lösaktig och äcklande.


   
SvaraCitera