Aviseringar
Rensa alla

TJEJER SOM STÖNAR!


Ämnesstartare

Jag såg att det var någon som gjort en Poll över de mest avtändande momenten inom porren.
Då ett utav valaltenativen var i stil med "Tjejer som stönar fejkat", så tänkte jag att
jag ville ställa några frågor om just det.

1. Till killarna :

Varför tror ni att tjejer stönar under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna?

2. Till tjejerna :

Varför stönar du under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna.

3. Till alla :

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

4. Till alla :

Hur stönar då en tjej fejkat?

100m_sex.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant.


   
SvaraCitera
skogis

HighParadise:

1. Till killarna :

Varför tror ni att tjejer stönar under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna?

De gör det utan att tänka på det, bara för att det är skönt. Spontant helt enkelt, på samma sätt som att man kan skriva aaj, när det gör ont.

HighParadise:

3. Till alla :

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

Tjejer kanske är känslosammare varelser, ömtåligare och kanske får kraftigare känslor under sex.

HighParadise:

4. Till alla :

Hur stönar då en tjej fejkat?

Dålig timing med vad som händer, och låter tillgjort.

...alla svar baserat på egen erfarenhet. Det är sexigt när tjejen stönar - naturligt. [wink]


   
SvaraCitera

HighParadise:

Varför stönar du under sex?

inget man tänker på, de blir bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bulldeg:

inget man tänker på, de blir bara

Men du gör det alltså inte för att du får en s.ka orgasm?


   
SvaraCitera

HighParadise:

Varför stönar du under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna.

Brukar stöna för att det är skönt hehehe. [rolleyes]

HighParadise:

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

Tjejer har det bättre

eller

killar är coolare coh vill va tysta

eller

tjejer tycker om att låta

Fast eller jag brukar inte låta mycket mer än killen, tror mest att bara porrtjejer gör så. [mad]

HighParadise:

Hur stönar då en tjej fejkat?

förstår inte frågan

usch svarade i en sextråd pinsamt


   
SvaraCitera

HighParadise:

Men du gör det alltså inte för att du får en s.ka orgasm?

jo mest, fast lite annars med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skogis:

Dålig timing med vad som händer, och låter tillgjort.

Kan du ge ett exempel på vad en dålig timing enligt dig skulle vara?

ennie:

Fast eller jag brukar inte låta mycket mer än killen, tror mest att bara porrtjejer gör så.

Tror jag med, eller kanske de som försöker efterlikna dessa.

ennie:

förstår inte frågan

Tjejer som enligt folk "för det mesta killar" anses stöna "fejkat"..

Bulldeg:

jo mest, fast lite annars med

Ok.

Långa samlag eller orgasmer el?[rolleyes][tired]


   
SvaraCitera

HighParadise:

Tjejer som enligt folk "för det mesta killar" anses stöna "fejkat"..

ah oj ... för högt för fult för falskt [confused]

nnu måste vi sova god natt


   
SvaraCitera

HighParadise:

Varför tror ni att tjejer stönar under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna?

För att det är skönt.

HighParadise:

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

För att tjejer har det mycket skönare.

HighParadise:

Hur stönar då en tjej fejkat?

Det låter enormt tillgjort, stönar för kraftfullt för tidigt, överdriver.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

Vi ska ju som alltid inte visa känslor, så stön under sex är ett stort nich-nicht.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Tjejer som stönar fejkat

Helt sjukt avtändande. 0o


   
SvaraCitera

Men


   
SvaraCitera

jag stönar för att det är skönt... då e de svårt att vara tyst ibland även om man vill.[crazy]


   
SvaraCitera