Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som svär


Ämnesstartare

Hur reagerar ni (främst killar) när ni hör en tjej svära? Jag svär och spottar då och då, vissa verkar avsky det och vissa bryr sig inte ett skit.


   
Citera

Öööh. I vilken tid lever du i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan bryr sig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar fram min monokel och skrutinerar denne samt fnyser om hon ej är förnäm nog att förtjäna mitt överseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre ok att killar ska svära men ej tjejer?


   
SvaraCitera

men va fan. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att gå runt och spotta är bara skabb. men care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag brukar bli så jväla sur, brukar slå flickan och sen inte vara där längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag tar fram min monokel och skrutinerar denne samt fnyser om hon ej är förnäm nog att förtjäna mitt överseende.

[love]


   
SvaraCitera

jag brukar spotta ut tuggummin.. orka leta papperskorg spec i mörkret.. dessutom e det kul o kolla hur långt jag kan spotta, brukar typ tävla med mig sj hehe [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

jag brukar spotta ut tuggummin.. orka leta papperskorg spec i mörkret.. dessutom e det kul o kolla hur långt jag kan spott

brukar du spotta och sen sparka iväg med foten? så sjukt svårt, jag missar alltid 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade lust att skriva en hel saga full med svordomar men... det skulle väl inte få mig att se speciellt bra ut [cute]


   
SvaraCitera

m3lis:

brukar du spotta och sen sparka iväg med foten? så sjukt svårt, jag missar alltid 🙁

sparka? ne hahaha har inte testat det. men brukar försöka spotta så långtsom möjligt. roligast är typ från en trappa, men mina kompisar tkr bara att jag är töntig när jag gör så, haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

brukar du spotta och sen sparka iväg med foten? så sjukt svårt, jag missar alltid 🙁

jag gör så ibland[blush] men är inte så svårt att träffa ju[shake]


   
SvaraCitera

Reagerar inte mer än att jag konstaterar att personen är mänsklig...


   
SvaraCitera