Aviseringar
Rensa alla

Tjejer tar killars kläder


Ämnesstartare

Vad tycker ni killar om att vi tjejer tex lånar en hoodie? Blir ni arga eller så, eller bryr ni inte er?


   
Citera

tycker det är jävligt sexigt med brudar som håller den här sexiga stilen långt blond/brunt/svart hår softa mjukis byxor en nice hoodie en keps och solbrillor men de måste ha den här tuffare street stilen i kroppsspråket samtidigt som de är lite busiga och att dom visar att de kan bossa lite inte för mkt men lite och asså de ska ha legit smink inte för mkt så att de överdriver men så att de blir jävligt bra så där liksom.82a729b5559253c8303f8122ab3e8450.jpg
detta är riktigt nice så här funkar det men liksom anas blir de konstigt om man inte kan stå upp för thuglife stilen men ändå kör den, det är lika på killar dom tror de är äkta men jag svär de äkta lyser igenom


   
SvaraCitera

Tycker att tjejer ser så söta ut i hoodies/luvtröjor ^^
Vet faktiskt inte, om det är någon jag känner väl eller flickvännen så är det helt okej (sålänge de lämnar tillbaka!)
Främlingar eller folk jag knappt känner vill jag inte låna ut kläder till. Om det inte är någon stackare som fryser eller har det svårt, då är det annorlunda.


   
SvaraCitera

Näe, bara jag får tillbaka kläderna xD


   
SvaraCitera

tjejer är skit snygga om de kan leva upp till en street stil


   
SvaraCitera

Crysilis:
Tycker att tjejer ser så söta ut i hoodies/luvtröjor ^^
Vet faktiskt inte, om det är någon jag känner väl eller flickvännen så är det helt okej (sålänge de lämnar tillbaka!)
Främlingar eller folk jag knappt känner vill jag inte låna ut kläder till. Om det inte är någon stackare som fryser eller har det svårt, då är det annorlunda.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Brospå hur snygg hon är och hur mycket chansen att vi kommer närmare pågrund av att hon lånar en hoodie.


   
SvaraCitera