Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Ämnesstartare

Ja kanske en lite dum fråga men något jag undrat över. Det är så att flera av mina kompisar har flickvänner/är på g med någon. Det jag inte riktigt förstår är varför det är så många som anser det viktigt att hitta en partner, det kommer ju ändå ta slut efter en månad eller så. Dessutom är nästan alla tjejer jag träffat sjukt efterblivna och uppmärksamhetssökande så jag fattar inte varför man skulle gå efter dom.
Nog för att tjejer kan se helt bra ut men jag tycker det är lite onödigt att försöka skaffa en tjej, de är som sagt alla efterblivna och kräver allt möjligt och man får aldrig säga emot dom. Så ni som inte tycker som mig, vad är det som driver er så starkt till att skaffa en flickvän?


   
Citera

Alla förhållanden håller ju inte för evigt såklart, samtidigt håller inte heller ditt liv för evigt, ändå fortsätter du leva.


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Är helt klart onödigt att skaffa kille, dem är bara kåta svin som misshandlar en till döds om man ej suger av dem 24/7Notera sarkasmen tack.Amen vafan jag antar att dem allra flesta ändå inleder förhållanden pga kärlek. Visst det håller inte förevigt alltid, men som tidigare sagt så lever du inte för alltid men du fortsätter att leva. Men sen att du säger att vi tjejer är efterblivna och uppmärksamkrävande, vad är det för tjejer du håller på med? Kan det vara ditt sätt att bete dig emot dem? Är inte alltid jättekul att bli behandlade som skit, är inte som om vi kommer tacka dig och ligga med dig för det. Ett litet tips bara Tumme upp


   
SvaraCitera

Tjejer är sköna och ligga och mysa med ju! 
Tomheten som man har i sig själv ibland vill bli fylld med omtanke,närhet framför allt bekräftelse till tusen gånger om!
En del brudar är extremt bekräftelse kåta!  😛 


   
SvaraCitera

Vad är det för tjejer du träffar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Vad är det för tjejer du träffar??

B.la. Lättkränkta deprimerade typer med 0 humor


   
SvaraCitera

kromkodårad9971:

B.la. Lättkränkta deprimerade typer med 0 humor

#offended


   
SvaraCitera

Ja, bra fråga. Du måste inte ha någon, det är inget tvång. Det är upp till var och en. Dock är ju normen att man vill ha någon att älska och att bli älskad av. Att vilja ha en partner. 
Det du därför får vara beredd på är antaganden från alla håll om att du också är sökande, eller att du redan har någon.  
Men all cred till dom som går mot strömmen. 
Och man ska inte ha någon bara för att samhällsnormen kräver det. Och det ger möjlighet till samhällskritik. Normkritik. 

Glad kan man definitivt vara ändå. Och livet kan flyta på precis lika bra. 

Mvh en glad singellkille.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Om du är mellan 0-15 så förstår jag dig då de flesta förhållanden tar slut nån gång då. Är du äldre så håller jag nog inte med dig. Många jag känner träffades när de var runt 16-17 och de är fortfarande ihop.

Att alla tjejer är efterblivna håller jag nog inte med om. Det beror la helt på vilka typer man hänger med. De flesta jag känner har inte så stora krav iallafall. Klart att de har krav, men det har ju du med. Men kraven är ju inte typ "köp en diamantring för 3000k"


   
SvaraCitera

Klart du inte får brudar med den inställningen.

kromkodårad9971:

B.la. Lättkränkta deprimerade typer med 0 humor

.. inte när du beter dig som en skit heller för den delen. 


   
SvaraCitera

Nice story, bro.


   
SvaraCitera

Man får ha hur många man vill sen så kommer man alltid att göra slut  o hitta ny, ni fattar inte hur många fruntimmer ni kommer att träffa när ni växer upp.


   
SvaraCitera