Aviseringar
Rensa alla

Tjejer..


Ämnesstartare

När man läser på internet verkar rätt många hata kvinnor. Hur mår när ni läser om allt det näthatet? Vad tänker ni då att det är för människor? Jag menar det är ju inte heller lite. det är väldigt grovt. 


   
Citera
Ämnesstartare

finns ju mycket näthat mot allt möjligt på internet. du har bara fastnat för detta och därför tycker du så här.

själv älskar jag kvinnor men hatar många kvinnors (i dagens samhälle) kaxiga attityd och lösaktiga beetende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: själv älskar jag kvinnor men hatar många kvinnors (i dagens samhälle) kaxiga attityd och lösaktiga beetende.

jag ger alla människor en chans och dömer inte en sån stor grupp, jag dömer personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är deprimerande, men jag är, tyvärr, van.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Ge exempel.

flashback


   
SvaraCitera
mynona

Sådant brukar jag inte läsa. Det behövs inte för att upplysa mig eftersom jag redan vet att det finns, så att läsa om det gör mig bara deprimerad i onödan


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
finns ju mycket näthat mot allt möjligt på internet. du har bara fastnat för detta och därför tycker du så här.

själv älskar jag kvinnor men hatar många kvinnors (i dagens samhälle) kaxiga attityd och lösaktiga beetende.

nämen hej på dig 🙂 long time no see 😛 


   
SvaraCitera

Stekaren:
Ge exempel.

youtube kommentarer, artiklar (miley cyrus till exempel), flertal forum osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

flashback

Eller dina patetiska åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*media' Hatar kvinnor,lol  då Media styrs främst av männen xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Det behövs inte för att upplysa mig eftersom jag redan vet att det finns, så att läsa om det gör mig bara deprimerad i onödan

skulle jag kunna fråga dig då.. ändras din bild på något sätt om män när du vet om allt det som skrivs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: flashback

Länka tråd

shatter: youtube kommentarer, artiklar (miley cyrus till exempel), flertal forum osv

Länka klipp


   
SvaraCitera

Stekaren: Länka klipp

okej, ska bara skriva klart min uppsats först, men det kmr efter min deadline (alltså midnatt) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: okej, ska bara skriva klart min uppsats först, men det kmr efter min deadline (alltså midnatt)

Tung bror. Åhh förresten, glöm inte 6:e Juni.


   
SvaraCitera