Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, tycker ni om när killar kollar på era bröst/rumpa? [blush]


Ämnesstartare

Låt oss säga att du (tjej) går i korridoren. Du har en fin rumpa, och riktigt tajta jeans eller kort kjol typ.

Du går förbi en sittbänk där det sitter 3 killar, och du vet att när du går förbi dom så kollar stirrar alla 3 på din fina röv. Vad tycker du om det? [blush]

Jag älskar att titta på rumpor och bröst, och det är kul att veta vad ni tjejer faktiskt tycker om sånna som mig!

Image


   
Citera

det är obehagligt


   
SvaraCitera

tycker inte om att bli stirrad på


   
SvaraCitera

Yogi:

Ja, det gillar jag! :> (Du röstade på detta alternativ)

[blush]

bööh:

tycker inte om att bli stirrad på

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

trams:

[crazy][crazy][crazy]

men det beror väl på vem som stirrar [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

bööh:

men det beror väl på vem som stirrar [crazy][crazy]

[shake]


   
SvaraCitera

HAHA aa är glad om dom hittar något så stirra på[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

det är obehagligt

Hmm, har alltid trott att ni tjejer uppskattar att man tycker ni är sexiga [sad] Varför klär ni er ibland så väldigt sexigt då, riktigt tajta byxor, väldigt korta kjolar osv? [shake]


   
SvaraCitera

trams:

[shake]

ja, antagligen så vill man inte att någon helt random ska stirra på ens rumpa? [shake]


   
SvaraCitera

bööh:

det är obehagligt


   
SvaraCitera

Yogi:

Hmm, har alltid trott att ni tjejer uppskattar att man tycker ni är sexiga Varför klär ni er ibland så väldigt sexigt då, riktigt tajta byxor, väldigt korta kjolar osv?

det gör man väl, men jag blir obekväm när någon jag inte känner betraktar och studerar mig. jag klär mig inte heller särskilt sexigt [crazy]


   
SvaraCitera

bööh:

ja, antagligen så vill man inte att någon helt random ska stirra på ens rumpa? [shake]

det är kul när det händer ju. [shake] enda gången jag har tyckt det har varit obehagligt var när en äldre herre tittade uppskattande på mig i duschen i badhuset. det var lite småläskigt. [mad]


   
SvaraCitera

Yogi:

Ingen kollar på mig :< (Du röstade på detta alternativ)

har ej tillräckligt 6ig rumpa lr tillräckligt episka manboobs:-c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

ja, antagligen så vill man inte att någon helt random ska stirra på ens rumpa? [shake]

Alltså inte stirra som någon psykopat, utan bara titta lite grann, och tycka att hon ser sexig ut.


   
SvaraCitera

tittat inte tjejerna på killarna rumpor lika mycket som killarna kollar på tjejernas [crazy]


   
SvaraCitera