Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad för kläder gillar ni hos killar?


Ämnesstartare

Hej, jag och många andra killar vet inte vad för kläder vi ska sätta på oss för att ni ska gilla det. Så skriv gärna nedanför om hur vi ska klä ut oss för att se snyggare och "hottare" ut! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Problemet är det att vi gillar olika mycket olika men försök klä dig i det du känner dig självsäker och snygga i


   
SvaraCitera

"Hottare ut" är bland det värsta jag hört. 


   
SvaraCitera

Första steget är att ha kläder som faktiskt passar och inte är för stora eller för små, om det inte är meningen att något ska vara over-size. Efter det vet jag faktiskt inte? Ha på dig det du känner dig bekväm i och som du tycker är snyggt, så blir det säkert bra. Sedan kan du kolla upp bilder på internet på folk som klär sig så som du vill klä dig. Finns säkert en massa subreddits och instagramkonton och sådant som du kan kolla in och få inspiration ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
"Hottare ut" är bland det värsta jag hört. 

Ditt ansikte är det värsta jag har sett, den förstör mitt välmående 


   
SvaraCitera

Håll er till topic och kom ihåg att vara schyssta mot varandra!


   
SvaraCitera

Stiligt med skjorta, ordentliga byxor, skinnskor, hängslen månne, och ett par glasögon skadar inte. Kammat hår eller lite gulligt ruffsigt. Tänk lite historiker som sitter på biblioteket och läser. Ja typ 40-, 50-, 60- tal. Myycket fint.


   
SvaraCitera

Jag är 13 så du vet men jag gillar killar med tillfixat snyggt hår och keps, adidas byxor ä snyggt o någon tshirt 


   
SvaraCitera

Jag tror att många kan hålla med om att shorts med en liiiite för stor hoodie o sen lite rufsigt hår är det snyggaste en kille kan klä sig


   
SvaraCitera
Cobrak

finns inget mer vackert än pågar utklädda till hotdogs, man vill ju bara ta en tugga direkt!!

61lb7HxEh7L._UL1500_.jpg


   
SvaraCitera
Berit

Jag gillar simpelt. Jeans o hoodie eller arbetskläder, damn thats hot


   
SvaraCitera
Cobrak

instämmer med Berit. jeans + t-shirt framför allt. das’ nice.


   
SvaraCitera
OyottA

Det märks tydligt om du inte trivs i kläderna så vadsomhelst om du är bekväm med det


   
SvaraCitera

Ha på dig de kläder du tycker är snygga och känner dig bekväm i. I slutändan är det ju ändå så att du inte ska behöva ändra på dig för någon annans skull:),men om du värkligen behöver mode råd så funkar ju alltid the basics, jeans och typ en grå hoodie


   
SvaraCitera

2eb6EUM.jpg

*Jag när folk säger att jag ska ha på mig vad jag känner för å att inte anpassa mig efter andra*


   
SvaraCitera