Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad gillar ni för egenskaper hos killar?


Utseendemässigt så kan han väl se bra ut och ha världens mest underbaraste personlighet med massor av skämt och komplimanger och han ska vara trevlig och bry sig om sin framtid och inte bara spela hela dagarna utan faktiskt bara lite produktiv.... 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nudlarpudlar:
Utseendemässigt så kan han väl se bra ut och ha världens mest underbaraste personlighet med massor av skämt och komplimanger och han ska vara trevlig och bry sig om sin framtid och inte bara spela hela dagarna utan faktiskt bara lite produktiv.... 🙂

Jag tycker att min drömtjej ska vara så (+;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
Alla gillar olika

Vad gillar du?


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Vad gillar du?

Jag tror jag redan svarat


   
SvaraCitera

hon ska va tomboy med korthår eller en snukigt söt emo kille


   
SvaraCitera

Romantiska killar.. nja. Smeka hand och ta på knäskålar tycker jag inte det minsta om! :p 
men man kan va romantisk på olika sätt antar jag. 
Min drömkille får gärna ha Clark Kent skjorta, slitna byxor med kedjor som hänger ur fickorna, brunt lockigt hår. Han ska gå långsamt som en snigel men är det liv och fara som gäller då tusan ska han va snabb på att springa ;D 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Romantiska killar.. nja. Smeka hand och ta på knäskålar tycker jag inte det minsta om! :p 
men man kan va romantisk på olika sätt antar jag. 
Min drömkille får gärna ha Clark Kent skjorta, slitna byxor med kedjor som hänger ur fickorna, brunt lockigt hår. Han ska gå långsamt som en snigel men är det liv och fara som gäller då tusan ska han va snabb på att springa ;D 

synd då att jag e snabb som blixten när jag går och inte har nån clark kent tröjaBlink


   
SvaraCitera

Meh, vem har inte en Clark Kent tröja xD  inget krav på att de ska gå långsamt, de får gärna gå fort när de går men då får de faktiskt stanna och kolla så deras flickvänner/kompisar hänger med eller inte gått vilse i varuhuset 😀
Min pappa vänder sig aldrig om och tittar vart nån är..


   
SvaraCitera

Jag ska känna mig, trygg säker och älskad hos honom. Sedan får han väl va typ hur han vill och se ut lite hur som helst.


   
SvaraCitera

någon som mina vänner Noah och Sebastian
otroligt adorable
smarta
gosiga
underbara
lojala
romantiska
relativa
osv


   
SvaraCitera

jaha var det egenskaper vi pratade om


   
SvaraCitera

dahlbear
synd då att jag e snabb som blixten när jag går och inte har nån clark kent tröjaBlink

man, den enda gången du är snabb är när du är kåt


   
SvaraCitera

Min drömkille är 180 eller över (jag är runt 168), ganska muskulös men inte överdrivet liksom, och typ tydliga nyckelben hahah. Magrutor är inget minus direkt heheh. Han ska även ha en sharp jawline, gärna lockigt hår helst inte ljusblont, men "beiget", brunt, svart etc är lika fint. Jag tycker alla ögonfärger är fina men en blandning mellan grön och brun är min favvo eftersom att jag har ljusblåa själv. Personligheten ska vara snäll, förstående, rolig, kärleksfull, hjälpsam, får gärna halvbråka lite ibland hahah och såklart inte prata om andra tjejer. Oj såg nu att det stod bara personlighet, förlåt hahah!!


   
SvaraCitera

hxiley:

man, den enda gången du är snabb är när du är kåt

Mmmmm. Då kan han och jag gå en promenad under körsbärsträden trots allt. Och ser jag nån dödssnygg emo pojk kan han springa och kidnappa honom åt mig så ger jag han mina Lolita kompisar i utbyte RodnarRodnarRodnar teamwork Cool


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Mmmmm. Då kan han och jag gå en promenad under körsbärsträden trots allt. Och ser jag nån dödssnygg emo pojk kan han springa och kidnappa honom åt mig så ger jag han mina Lolita kompisar i utbyte RodnarRodnarRodnar teamwork Cool

sorry gal, han gillar inte tjejer alls


   
SvaraCitera