Aviseringar
Rensa alla

(Tjejer) Vad skulle ni säga om ert livs kärlek frågade.... (handlar om snusk)


Ämnesstartare

Hej tjejer. Försök att svara så uttömande som möjligt (med fler ord än "ja" eller "nej" alltså)

Va skulle ni sagt/gjort/reagerat om er livs kärlek (eller pojkvän) frågade...

1. "skulle du kunna runka av mig med dina fotsulor idag istället för att suga av mig?"

2. "Kan jag få komma (=spruta)) i din mun idag älskling?"

3. a) "Jag vill ta dig där bak i rumpan idag. Det är ingen brådska. Men skulle du vilja försöka att ha analsex?".

b) Om du svarat ja på 3. a) å han senare under analsexet frågar "..så himla härligt att knulla dig älskling. Kan jag få spruta i din stjärt".

Vad skulle ni gjort om ni två satt och degade framför tv tillsammans med er kille och han plötsligt tog av dina strumpor....och började..först pussa er lite på foten...sen tankspritt suga lite på dina tår....

Personligen har jag varit med om samtliga av dessa delar. Med både positiva och negativa erfarnenheter. Men genomlevt allt. Hur skulle ni ställt er till det. Killar får gärna d osso komma med åsikter såklart [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

christian_dream:

1. "skulle du kunna runka av mig med dina fotsulor idag istället för att suga av mig?"

Du har underliga fetischer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sotodashi:

Du har underliga fetischer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en underlig person.....

....mycket undertryckt frustration...tar sig form i mitt sexliv....nämnde jag att ja gillar bdsm...?

...brukar smiska min flicka hejdlös...å binda fast henne med läderarmband för fötter, händer och hals....sammankopplade med en lång metallkedja...

..........d finns lustiga människor i vår värld visst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christian_dream:

brukar smiska min flicka hejdlös...å binda fast henne med läderarmband för fötter, händer och hals....sammankopplade med en lång metallkedja...

Sånt är ju bara trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christian_dream:

nämnde jag att ja gillar punkter? ...........................................................................

...................nej vi...........fattade det........ändå


   
SvaraCitera

(1) , Hade väl testat ,Dock väldigt oseriöst [crazy]
(2) Visst får han det .. varför inte, det är ju inte äckligt precis.
(3a) jo, jag hade nog försökt, om vi använde glidmedel ;D
(3b) gör som du vill.. palla bry sig [rolleyes]

(det där sista) Jag hade börjar skratta, och sparkat undan honom lite lätt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. "skulle du kunna runka av mig med dina fotsulor idag istället för att suga av mig?"
no way josé

2. "Kan jag få komma (=spruta)) i din mun idag älskling?"
haha men det gör han ju alltid! såklart han får, han är ju så söt [bigsmile]

3. a) "Jag vill ta dig där bak i rumpan idag. Det är ingen brådska. Men skulle du vilja försöka att ha analsex?".
Meh det har vi ju redan haft massa gånger. klart han får

b) Om du svarat ja på 3. a) å han senare under analsexet frågar "..så himla härligt att knulla dig älskling. Kan jag få spruta i din stjärt".
ja, det går väl bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten så är det väl meningen "så himla härligt att knulla dig älskling" som stör, inte sjävla rövsprutet, jag skulle typ få äckelkänslor av att bli refererad till som "härlig" eller bli kallad "älskling", speciellt under ett knull. URK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, på samtliga. Men nejtack till älsklig-snacket. Fett avtändande.


   
SvaraCitera

1. "skulle du kunna runka av mig med dina fotsulor idag istället för att suga av mig?"
Jag skulle nog svara: "Jag vet inte om jag är så akrobatisk, men jag kan försöka"

2. "Kan jag få komma (=spruta)) i din mun idag älskling?"
Jag skulle inte reagera alls eftersom han gärna får göra det?

3. a) "Jag vill ta dig där bak i rumpan idag. Det är ingen brådska. Men skulle du vilja försöka att ha analsex?".
Nej =/ Det vill jag INTE.

b) Om du svarat ja på 3. a) å han senare under analsexet frågar "..så himla härligt att knulla dig älskling. Kan jag få spruta i din stjärt".

Vad skulle ni gjort om ni två satt och degade framför tv tillsammans med er kille och han plötsligt tog av dina strumpor....och började..först pussa er lite på foten...sen tankspritt suga lite på dina tår....
Han får väl skylla sig själv, tvättar inte mina tår så noga 😛

Trash:

Men nejtack till älsklig-snacket. Fett avtändande.

(Ovanstående svar gäller killar i allmänhet eftersom jag är singel ATM)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morr:

Han får väl skylla sig själv, tvättar inte mina tår så noga 😛

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saniii_:

(1) , Hade väl testat ,Dock väldigt oseriöst
(2) Visst får han det .. varför inte, det är ju inte äckligt precis.
(3a) jo, jag hade nog försökt, om vi använde glidmedel ;D
(3b) gör som du vill.. palla bry sig

(det där sista) Jag hade börjar skratta, och sparkat undan honom lite lätt..

..då svarar vi på detta som d kommer...

saniii......läser dina små svar...å den enda kommentaren "Im in love..."

Hehe...du har en fräck attityd till allt. "gör som du vill...palla bry sig"....jag dör.....haha

*kram*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sherrydarling:

förresten så är det väl meningen "så himla härligt att knulla dig älskling" som stör, inte sjävla rövsprutet, jag skulle typ få äckelkänslor av att bli refererad till som "härlig" eller bli kallad "älskling", speciellt under ett knull. URK

Haha....jo... såklart mon cheri.. Jag skulle visserligen kunna använda sådana ord i sängen (då man sätter på sin tös i rumpan)....ord som "älskling....etc"....

....men bara för att d är en sådan härlig kontrast till att min inte älskar....utan har regelrätt rått analsex....


   
SvaraCitera