Aviseringar
Rensa alla

Tjejer vad tycker ni när killen inte får upp den


Ämnesstartare

Händer varje gång jag druckit för mycket LOL. Lite synd att göra tjejen besviken (antar jag?) men inget pinsamt för min del. 

Undrar bara ni (ja som individer) tänker när det händer?


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

ja det hade varit tråkigt kanske

om de hänt med någon typ första ggn hade jag nog dock blivit lättad men superledsen för att jag är så ful elr något


   
SvaraCitera
mynona

"Varför, Margareta, varför...?"


   
SvaraCitera

Blir otålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: om de hänt med någon typ första ggn hade jag nog dock blivit lättad men superledsen för att jag är så ful elr något

hur menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen feminist snackar om hur stor press det är på killar att prestera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fäller en stilla tår, sedan fortsätter jag hångla. i en situation där jag också druckit hade min tankeaktivitet varit mer på nivån [............], sedan fortsätter jag hångla. sådant som händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt som händer 


   
SvaraCitera
grisen

Hade blivit arg.


   
SvaraCitera
reben

choco boy:

hur menar du

tänker ju att de är mitt fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: men superledsen för att jag är så ful elr något

haha men åh Rodnar


   
SvaraCitera

Hade nog tyckt det varit pinsamt att man är för osexig eller oupphetsande att killen inte får upp den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm: Hade nog tyckt det varit pinsamt att man är för osexig eller oupphetsande att killen inte får upp den.

wtf? tänk om en kille hade skrivit att han skulle blivit arg för att en tjej inte blir våt?


   
SvaraCitera
time
 time

choco boy:
ingen feminist snackar om hur stor press det är på killar att prestera

Gör vi visst, och sluta lägga allt ansvar på feministerna. För kriget själv om du inte tycker andra kämpar tillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Gör vi visst, och sluta lägga allt ansvar på feministerna. För kriget själv om du inte tycker andra kämpar tillräckligt.

asså LOL, lätt att säga "det gör vi visst" men när det kommer till verkligheten är det ytterst sällan det görs. jag pekar bara ut hycklandet. och nej jag känner inget behov av att kriga


   
SvaraCitera