Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad tycker ni om detta?


Ämnesstartare

Är kille, och jag har väldigt mycket försats. Det är motsvarigheten till att tjejen blir fuktig. Det har alltså inget med sperma att göra, men ollonet är blött och ganska "kladdigt" när jag blir kåt.

Skulle du kunna ta den i munnen ifall du skulle ha sex med en kille trots att han hade mycket försats, eller skulle du tycka att det var äckligt?


   
Citera
mens
 mens

Försatsen finns ju delvis till för att rengöra från urinrester och dyl så det är väl äckligt att få i sig om man tänker så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Försatsen finns ju delvis till för att rengöra från urinrester och dyl så det är väl äckligt att få i sig om man tänker så

Jaha, Isåfall så röstar jag på: 

Bullseye: Skulle tycka att det var äckligt, kanske torka av innan den flyger in i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullseye:
Är kille, och jag har väldigt mycket försats. Det är motsvarigheten till att tjejen blir fuktig. Det har alltså inget med sperma att göra, men ollonet är blött och ganska "kladdigt" när jag blir kåt.

Skulle du kunna ta den i munnen ifall du skulle ha sex med en kille trots att han hade mycket försats, eller skulle du tycka att det var äckligt?

Det har visst med sperma att göra.

Hade tyckt d var extra äckligt tror jag.


   
SvaraCitera

Skulle inte bry mig om huruvida det var massa försats lr inte. Är dock inte den bästa att fråga, är inte så intresserad i att ge oralt i alla fall, har bara dåliga erfarenheter av det. 


   
SvaraCitera