Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, varför göra "Duckface" ?


Ämnesstartare

Är så otroligt trött på att dag ut och dag in se massor av tjejer över hela världen posera medans ni putar på läpparna. Ni förstår inte att det ser dumt ut och att majoriteten av kilarna faktiskt tycker det ser dumt ut. Har diskuterat detta med många utav min kompisar och alla säger samma sak. "Det ser löjligt ut" "Det är FULT!" "Varför gör dom så ens?" "Dom ser billiga ut"

Förstår inte grejen med det... Så ni kvinnor/tjejer på UM kan väl svara på varför man gör så?

Ibland skulle man tro att någon utav föräldrarna till personen som gör Duckface har haft samlag med en ful ankunge på fyllan.

Mvh -


   
Citera
Ämnesetiketter

Vrf skulle brudarna aluta bara för att behaga dig och andra snubbar? 🙂


   
SvaraCitera

de har små läppar o önskar de hade större

typ


   
SvaraCitera

elverpigen:
Vrf skulle brudarna aluta bara för att behaga dig och andra snubbar? 🙂

mm för man gör duckfacebilder o lägger upp d på nätet för att behaga sig sj : ppp


   
SvaraCitera

kukoxo:

mm för man gör duckfacebilder o lägger upp d på nätet för att behaga sig sj : ppp

Ja, man får ju likes :S


   
SvaraCitera

Jag instagrammar inte trettio bilder av mig själv per dag för att ni ska ha nåt fint att titta på utan för att få likes :s


   
SvaraCitera

elverpigen:
Jag instagrammar inte trettio bilder av mig själv per dag för att ni ska ha nåt fint att titta på utan för att få likes :s

ja då gör du det för andras gillande. 


   
SvaraCitera

kukoxo:

ja då gör du det för andras gillande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Vrf skulle brudarna aluta bara för att behaga dig och andra snubbar? 🙂

Har du bråttom någonstans eller?
Verkar som någon tog åt sig lite här. Tardig


   
SvaraCitera

Det jag menar är att upprnbarligen funkar dusckfacebikder att få bekräftelse så vrf ändra ett vinnande koncept :s ni e så ologiska


   
SvaraCitera

men kolla inte då


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

Har du bråttom någonstans eller?
Verkar som någon tog åt sig lite här. Tardig

Nej, jag frågar dig bara varför du tror att din åsikt är viktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Jag instagrammar inte trettio bilder av mig själv per dag för att ni ska ha nåt fint att titta på utan för att få likes :s

Du instagrammar massor av bilder på dig för att få bekräftelse, vilket är ett typiskt kvinnligt beteende. Oftast hos otrygga ambivalenta tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Nej, jag frågar dig bara varför du tror att din åsikt är viktig

Påpekade aldrig att min åsikt var viktigt utan ville bara ha svar på varför tjejer gör detta trots att majoriteten tycker att det ser fult ut.


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

Du instagrammar massor av bilder på dig för att få bekräftelse, vilket är ett typiskt kvinnligt beteende. Oftast hos otrygga ambivalenta tjejer.

Vad skönt det måste vara för dig att veta hur alla fungerar bara sådär, stark analys, grattis. 


   
SvaraCitera