Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, varför göra "Duckface" ?


BlåaÖgon:

Påpekade aldrig att min åsikt var viktigt utan ville bara ha svar på varför tjejer gör detta trots att majoriteten tycker att det ser fult ut.

Vem bryr sig om vad majoriteten tycker? De flesta gör som de själva behagar. Och det är bra som fan. Kom inte och lek viktig nu.


   
SvaraCitera

BlåaÖgon: Påpekade aldrig att min åsikt var viktigt utan ville bara ha svar på varför tjejer gör detta trots att majoriteten tycker att det ser fult ut.

Du och dina kompisar blev helt plötsligt "majoriteten" märker jag. Uppenbarligen framhöll du era åsikter som viktiga eftersom detta var den framförda anledningen till att man inte bör göra "duck face". Sammantagen fråga: "Varför gör tjejer något som inte behagar mig?"


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

Påpekade aldrig att min åsikt var viktigt utan ville bara ha svar på varför tjejer gör detta trots att majoriteten tycker att det ser fult ut.

Nej, du dumförklarade och förminskade tjejer som gör så, samt verkade påpeka att det bör vara eftersträvansvärt för tjejer att anses attraktiva och knullbara av snubbar. Varför. Sluta bry dig om tjejers standardposer, stördet dig då enormt som du ger sken av bör du jobba med dig själv snarare än att försöka kontrollera tjejer så de passar dig. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

Nej, jag frågar dig bara varför du tror att din åsikt är viktig

hade hans åsikt varit viktig om han hade gillat duckface
trollaru nu lr ingen trollar mig ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Vem bryr sig om vad majoriteten tycker? De flesta gör som de själva behagar. Och det är bra som fan. Kom inte och lek viktig nu.

Leker inte viktigt utan ville bara ha svar på en enkel fråga. VARFÖR gör dom det?
jag måste väl få ställa en vanlig simpel fråga utan att folk ska komma och skriva helt irrelevanta saker från olika håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Nej, du dumförklarade och förminskade tjejer som gör så, samt verkade påpeka att det bör vara eftersträvansvärt för tjejer att anses attraktiva och knullbara av snubbar. Varför. Sluta bry dig om tjejers standardposer, stördet dig då enormt som du ger sken av bör du jobba med dig själv snarare än att försöka kontrollera tjejer så de passar dig. 

Försöker inte kontrollera utan ställde en vanlig jävla fråga? Är det så svårt att förstå det? Jeez.. Det var du som började svara helt irrelevanta saker i tråden när jag endast ville ha svar på min fråga.


   
SvaraCitera

För att de är dumma i huvudet såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
För att de är dumma i huvudet såklart

Glatt skålande

"Vrf skulle brudarna aluta bara för att behaga dig och andra snubbar? :)"

Det är verkligen inget svar på VARFÖR dom gör det.


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

Leker inte viktigt utan ville bara ha svar på en enkel fråga. VARFÖR gör dom det?
jag måste väl få ställa en vanlig simpel fråga utan att folk ska komma och skriva helt irrelevanta saker från olika håll.

FÖR DOM VILL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

FÖR DOM VILL

För dom vill är inget bra svar utan jag letar efter svar som:"För att läpparna blir större" "Jag tycker jag ser snyggare ut"
Hur svårt är det att förstå? 


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

För dom vill är inget bra svar utan jag letar efter svar som:"För att läpparna blir större" "Jag tycker jag ser snyggare ut"
Hur svårt är det att förstå? 

Du har redan fått ett sådant svar, och det ifrån kukoxo. 


   
SvaraCitera

förstår inte varför detta påhopp på honom, har skapat en exakt likadan tråd utan 1 sån reaktion öht. är det för att han är ny?

obs killar duckfejsar också btw


   
SvaraCitera

kukoxo: . är det för att han är ny?

ja


   
SvaraCitera

Vad är det att störa sig på egentligen? Killar har ju sina poser också förövrigt.

A-True-representation-Of-dumb-guy-poses.

Tjejers:

121fd41d67e72da845b9f9d0bc8210_0.jpg


   
SvaraCitera

kukoxo: är det för att han är ny?

Mer formuleringen och attityden.


   
SvaraCitera