Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Varför olika sex med olika killar?


Ämnesstartare

Jag är kille. Ska sex funka för just mig så ska det vara hårt och härligt, smisk, örfilar, rep, den sortens grejer. Jag ser till att ligga med tjejer som gillar sånt.

Men jag har märkt att vissa tjejer som jag legat med, som senare har legat med nån av mina kompisar, ger mig det jag vill ha, men är jättetråkiga och lugna och pryda mot kompisen, trots att han också gillar hårda tag.

Nu är det iofs inte så jättemånga tjejer som vi båda har varit med, men det har varit samma grej med alla.

Så, tjejer, varför gör ni på detta viset?


   
Citera

Kanske för att man inte är någon robot som känner för samma sak med samma människor?
Förlåt men detta är verkligen en sjukt dum jävla fråga. Och om du skapar denna tråd för att du ska få någon egorunk på hur bra dominant du är så bara..... nej.

Fråga dem som ni varit med istället för att generalisera att gemene tjej "gör" så och ställa frågan till en jävla massa random människor. SHIT. GUD. SNÄLLA MÄNNISKA.


   
SvaraCitera

sex, är det det där när man stoppar snoppen i en grej?


   
SvaraCitera

Kan ju vara så att dem gillar omväxling. Men fan vad ostimulerande det låter.. omväxling


   
SvaraCitera
mynona

Är det annorlunda för killar?

Det är väl inte konstigare än att olika människor ger en lust till olika former av sex beroende på deras personlighet/känslor för dem och så vidare.


   
SvaraCitera

Tänker mest: Tänk om dessa personer egentligen inte gillade det. Tänk om det var du som ba körde över dom.

Fast kanske bara är jag som tänker så.

Annars skriver mynona vettigt:

mynona:

Det är väl inte konstigare än att olika människor ger en lust till olika former av sex beroende på deras personlighet/känslor för dem och så vidare.


   
SvaraCitera

Din polare kanske inte alls gillar hårt sex med rep och grejer utan bara säger det till dig för att verka mer manlig. Egentligen är han bög och vill ta dig i stjerten [blush]


   
SvaraCitera

Smisk? Örfilar? Rep? Rena misshandeln ju.. ELLER? :O I mina öron låter det sjukt. Det ska ju va skönt.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

alltså, varför ligga med samma tjejer? speciellt med ett antal tjejer?

funiform:

varför gör ni på detta viset?

haha söt.

FRÅGA DE TJEJER DET GÄLLER, förslagsvis.


   
SvaraCitera

Kviq:

alltså, varför ligga med samma tjejer? speciellt med ett antal tjejer?

Varför inte?


   
SvaraCitera

Kviq:

alltså, varför ligga med samma tjejer?

det är ju ganska vanligt...


   
SvaraCitera

VADÅ HAR DU LIKADANT SEX MED ALLA ELLER

kanske handlar om:
att kompromissa
olika humör
variation


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt:

Din polare kanske inte alls gillar hårt sex med rep och grejer utan bara säger det till dig för att verka mer manlig. Egentligen är han bög och vill ta dig i stjerten [blush]

+1

Detta låter också trovärdigt.


   
SvaraCitera