Aviseringar
Rensa alla

Tjejer? Vilken kille skulle ni välja?


Ämnesstartare

Tickstart:

om du är tjej ja

Du är helt osammanhängande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
*obs* nej, skojar. Bara för att jag är muslim så betyder det inte att jag har rätt 

Du är helt osammanhängande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just movin too fast for ya


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
just movin too fast for ya

Eller så är du otydlig och förklarar dåligt...


   
SvaraCitera

svår fråga... foundation känns ju lite... konstigt... men jag har väldigt svårt för acne, dvs jag tycker att om det blir mycket väldigt äckligt (ta inte illa upp). men om jsg måste välja så hade jag valt den som stog upp för det och inte skämdes, skulle aldrig kunna ha en pojkvän som sminkar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:
svår fråga... foundation känns ju lite... konstigt... men jag har väldigt svårt för acne, dvs jag tycker att om det blir mycket väldigt äckligt (ta inte illa upp). men om jsg måste välja så hade jag valt den som stog upp för det och inte skämdes, skulle aldrig kunna ha en pojkvän som sminkar sig.

Okej förstår hur du menar men vad är det som gör det så omöjligt att ha en kille med Foundation? Notera att jag menar att killen har smink som inte direkt "syns" inget märkbart.


   
SvaraCitera

hahahahe:

Okej förstår hur du menar men vad är det som gör det så omöjligt att ha en kille med Foundation? Notera att jag menar att killen har smink som inte direkt "syns" inget märkbart.

vet inte riktigt... det skulle bara kännas fett weird


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är det ett problem för dig? Varför? 

Ja det är ett problem för mig därför att jag inte tycker att jag förtjänar att ha det på det viset jag har det. Har komplex för det ja. Särkilt när jag går ute på stan och jämför mig med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i att sminka dig och ge istället hyn chans att läka.

(hade valt den som ej sminkade sig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe: Ja det är ett problem för mig därför att jag inte tycker att jag förtjänar att ha det på det viset jag har det. Har komplex för det ja. Särkilt när jag går ute på stan och jämför mig med folk.

Har de sagt grejer? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja de har sagt grejer


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hade inte baserat mitt val på något sådant. Men hade nog känt mig lite extra stolt om personen vågade gå utan smink och lät huden vila. 

Ska finnas medicin som hjälper. Har du pratat med läkare om sådant? Vet folk som blivit mycket bättre i hyn! 


   
SvaraCitera

Blir mycket lättare om man själv bara skiter i att bry sig och ta livet som de kommer , utseendet är inte allt .


   
SvaraCitera
mens
 mens

Hade rätt stora problem med acne när jag var yngre pga stress etc och sminkade mig i typ två timmar varje morgon, så kan absolut känna igen mig i dessa tankar. Dock är jag ju tjej så den sociala acceptansen är ju en annan där.
Kan fortfarande få dålig hy men tänker inte alls lika mycket på det numera. Dock ska man ju absolut söka läkarhjälp då det finns hjälp att få. Har man tur så räcker det med en receptbelagd kräm.


   
SvaraCitera
Swork

hahahahe:
Om ni hade fått välja mellan än kille som har problem med svår acne i hela ansiktet samt problem med rodnader på kinder och näsa men som inte skäms över det utan accepterar sig själv för den han är eller en kille som har exakt samma problem fast som är mer osäker och istället väljer att sminka över dessa hudproblem när han är bland folk och när ni ska träffas, detta för att han inte trivs med sin hy. Han är snyggare med Foundation men har inte så lätt alltid bland folk. Vilken skulle ni/du välja?

Det snyggaste som finns hos en kille är en när han accepterar sig själv och kan skämta bort sina brister. Det gäller det mesta, vikt, utseénde, åsikter ja allt. Hellre går jag ut på dejt med en kille som har acne och är självmedveten om den och accepterar sitt utseénde och sig själv, istället för någon med smink. Jag som heterosexuell kvinna tycker så iaf. Hade jag viljat träffa någon med smink hade jag dejtar tjejer.


   
SvaraCitera