Forumet - Tjejer? Vilken kille skulle ni välja?

Tjejer? Vilken kille skulle ni välja?

2899 1 32

Spana också in:

Hade rätt stora problem med acne när jag var yngre pga stress etc och sminkade mig i typ två timmar varje morgon, så kan absolut känna igen mig i dessa tankar. Dock är jag ju tjej så den sociala acceptansen är ju en annan där.
Kan fortfarande få dålig hy men tänker inte alls lika mycket på det numera. Dock ska man ju absolut söka läkarhjälp då det finns hjälp att få. Har man tur så räcker det med en receptbelagd kräm.

hahahahe: Om ni hade fått välja mellan än kille som har problem med svår acne i hela ansiktet samt problem med rodnader på kinder och näsa men som inte skäms över det utan accepterar sig själv för den han är eller en kille som har exakt samma problem fast som är mer osäker och istället väljer att sminka över dessa hudproblem när han är bland folk och när ni ska träffas, detta för att han inte trivs med sin hy. Han är snyggare med Foundation men har inte så lätt alltid bland folk. Vilken skulle ni/du välja?
Det snyggaste som finns hos en kille är en när han accepterar sig själv och kan skämta bort sina brister. Det gäller det mesta, vikt, utseénde, åsikter ja allt. Hellre går jag ut på dejt med en kille som har acne och är självmedveten om den och accepterar sitt utseénde och sig själv, istället för någon med smink. Jag som heterosexuell kvinna tycker så iaf. Hade jag viljat träffa någon med smink hade jag dejtar tjejer.