Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vilken typ av sperma föredrar ni?


Ämnesstartare

Asså viss sperma luktar föör taaaskit och andra inte. Har hört att det ska beror på vad killarna äter och hur ofta dom får utlösning. Sen har vissa en besk äcklig smak medans andra mer saltig och god. Vilken konsistens på sperman tycker ni bäst om? Den som e tjockare eller tunnare ? Mer vit eller genomskinliga typen? Har hört att vissa har gulaktig och grå oxå men minns inte att jag sett sån haha. Spelar inte så jätte stor roll för mig egentligen bara den inte luktar för äckligt, men lite tunnare brukar smaka bättre. Sen tycker jag att det är mycket sexigare när dom sprutar mycke och inte bara litegrann typ nåra droppar haha. Va tycker ni?


   
Citera

fyfan vad äckligt det där lät.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

fyfan vad äckligt det där lät.

hahha


   
SvaraCitera

krakel spektakel:

hahha

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

?

ja vet att d lät äckligt, men undrar vad andra tycker för jag har tänkt på d där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar så luktlöst som möjligt, och hellre genomskinlig och vattnig i konsistensen än snorig. Goast att svälja [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Föredrar så luktlöst som möjligt, och hellre genomskinlig och vattnig i konsistensen än snorig. Goast att svälja

håller faktiskt med dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

fyfan vad äckligt det där lät.

Palla bry alls? Det här var nog den mest löjliga fråga jag läst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte kräsen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krakel spektakel:

Har hört att det ska beror på vad killarna äter

krakel spektakel:

Sen har vissa en besk äcklig smak medans andra mer saltig och god.

Ja , finns ju saker man blir kåt av när man äter ; typ sparris , men då smakar killen förjävligt . Typ lök , kål o starka kryddor ska också göra det förjäva äckligt .

Frukt gör att sperman får en sötare smak ..

Jag HATAR vattnig sperma . Svalde min pojkväns sperma nån gång o då var det helt okej , inte för äckligt men inte speciellt gott . Men sen har den blivit vattnig o jätteutspädd nu [shake] Och då kommer allt på en gång så man hinner inte svälja , så jag var tvungen att sluta med det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha. ja.. man kan diskutera allt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krakel spektakel:

Va tycker ni?

Är du en riktig finsmakare? =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså, egentligen är det ju skitäckligt 😀

Edit: Konsistensen då alltså, det smakar annars knappt något.


   
SvaraCitera