Aviseringar
Rensa alla

Tjejer vill bara knulla (tycker jag personligen)


Ämnesstartare

Harry:

Så fylla är en ursäkt att utnyttja någons känslor?

Absolut inte, men jag säger bara att när man är full (och som du beskrev det så var ni inte lite fulla)så gör man ofta saker man ångrar i efterhand eftersom man inte har något vidare konsekvenstänkande när man är full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH DESSUTOM ÄR DU ETT STORT JÄVLA TROLL SOM STJÄL ANDRAS TRÅDAR

http://ungdomar.se/forum/thread/killar-vill-bara-knulla-tycker-jag-personligen

DRA ÅT FANDERS


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nä, kommer få stryk!

stackars ari Hjärta men du är en stark kamel, stå på dig! 


   
SvaraCitera

babyangel97:
OCH DESSUTOM ÄR DU ETT STORT JÄVLA TROLL SOM STJÄL ANDRAS TRÅDAR

http://ungdomar.se/forum/thread/killar-vill-bara-knulla-tycker-jag-personligen

DRA ÅT FANDERS

måste erkänna att jag fnissa lite Rodnar


   
SvaraCitera

Tjohej:

Alla får väll vad dom vill,  så länge det inte går negativt ut över andra. Antingen gör man det, eller så gör man det inte. Det är ens eget val. Men oavsett är det inget man ska döma någon utifrån.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:
OCH DESSUTOM ÄR DU ETT STORT JÄVLA TROLL SOM STJÄL ANDRAS TRÅDAR

http://ungdomar.se/forum/thread/killar-vill-bara-knulla-tycker-jag-personligen

DRA ÅT FANDERS

Hennes tråd handlar ju om killar som bara vill knulla. Den här handlar om tjejer som bara vill knulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry:

Hennes tråd handlar ju om killar som bara vill knulla. Den här handlar om tjejer som bara vill knulla.

ja och jag erkänner jag vet inte vilken som kom först men den är likadan med samma text. du har ändrat ett ord och påstår att det är din berättelse, låter väldigt trollig om du frågar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97: ja och jag erkänner jag vet inte vilken som kom först men den är likadan med samma text. du har ändrat ett ord och påstår att det är din berättelse, låter väldigt trollig om du frågar mig

Nu frågade jag dock inte dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry:

Nu frågade jag dock inte dig.

MEN DITT #%&R/&%&/%/€&&/(&(€&(/€&/€&#/(&%€/&#%/€T&/#%€/%€/%#/€%&/#€(/&€#(/&#€/(&#€(&(/#€&(/&€(/&"€(/&/(#&€(/&€(/&/(€&(/&€(/#&(/6 STOLPSKOTT DU CITERA JU MIG FÖR #%€&%€&€(du ska veta att jag inte ens är arg utan jag bara skrattar åt det stora troll du är #roflmao)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:

MEN DITT #%&R/&%&/%/€&&/(&(€&(/€&/€&#/(&%€/&#%/€T&/#%€/%€/%#/€%&/#€(/&€#(/&#€/(&#€(&(/#€&(/&€(/&"€(/&/(#&€(/&€(/&/(€&(/&€(/#&(/6 STOLPSKOTT DU CITERA JU MIG FÖR #%€&%€&€(du ska veta att jag inte ens är arg utan jag bara skrattar åt det stora troll du är #roflmao)

ta't lugnt nu vaFörvirrad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

ta't lugnt nu vaFörvirrad

jodå jag är lung, ville bara få det där stollpskottet där uppe att förstå att han är ett troll vare sig han vill eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:

de e klart han eGlad men låt han trolla 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97: jag bara skrattar åt det stora troll du är #roflmao)

Skrattar åt ditt face varje gång jag ser det. La upp det på uglypeople.com och sidan blev överbelastad av alla skrattkommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry:

Skrattar åt ditt face varje gång jag ser det. La upp det på uglypeople.com och sidan blev överbelastad av alla skrattkommentarer.

ett problem bara harry, du vet, du har aldrig ens sätt mitt face. Men förmodligen så har du väll lagt upp ditt eget XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97: ett problem bara harry, du vet, du har aldrig ens sätt mitt face. Men förmodligen så har du väll lagt upp ditt eget XD

Jo, jag stod och tittade in genom ditt sovrumsfönster igårkväll.


   
SvaraCitera