Aviseringar
Rensa alla

Tjejernas prestation i sängen?


Ämnesstartare

Vad ska dem egentligen göra? Dem få gånger jag läser aftonbladet är det alltid med en bilaga som har lockade texter (för kvinnor och bögar) "Så ska han göra för att få dig att komma" "Har ni dåligt sex - 5 heta tips till din man" "Vet han inte hur han ska göra i sängen"

Är det bara jag som tycker att tjejerna har lite dåligt med jobb i sängen, inte direkt ofta man läser: "Så gör du så att din man kommer i sängen"

Jag har själv varit med, även med tanke på mitt relativt låga liggantal, väldigt dåliga tjejer, dem som faktiskt bara ligger där och väntar på att man ska få dem att komma, och om nu detta inte händer, ja då fan är man urkass i sängen och inte värd varken kyssar eller kramar.

Men sen ska jag inte dra alla över en kant utan det finns faktiskt många som är väääääldigt aktiva i sängen också.

Visst är det så att killen kan göra mer, men faktiskt så borde tjejen plugga lite på vad killar gillar, (rim till och med!) att få frågan: "är det här skönt?" varje gång hon ska testa något nytt är liksom inte så kul längre, fan testa och se om mansfan njuter eller inte.

Någon som tycker lika?

(mansfan är förresten ett ord i Mozilla Firefox ordboken)


   
Citera
Ämnesetiketter
Gifted

Sponsorn:

"Så gör du så att din man kommer i sängen

What? Har du inte läst cosmopolitan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Har du inte läst cosmopolitan?

Eller hur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag har läst cosmopolitan, ett magasin skrivet av kvinnor... Jag har dock inte sett det tomma gapet fyllas utifrån artiklarna från AB.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

AB.

Yeah, där är ditt problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Yeah, där är ditt problem

Att jag läser rubrikerna från AB?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså ..det finns massor att göra [smile]


   
SvaraCitera
Gifted

Sponsorn:

AB

De stackare som läser AB är väl 50+ och singlar ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliee_:

Alltså ..det finns massor att göra

som vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

som vad

våga göra saker, sen beror det på om man är kink och så, eller om man gillar den mer romantiska stilen ..det är svårt för mig å säga vad du ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

De stackare som läser AB är väl 50+ och singlar ? [smile]

Haha nu överdrev du lite, men visst kan det vara så, just därför jag inte läser den speciellt ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliee_:

våga göra saker, sen beror det på om man är kink och så, eller om man gillar den mer romantiska stilen ..det är svårt för mig å säga vad du ska göra

Inte direkt det hon frågade efter känns det som.

Jag tror hon frågar dig vad du brukar göra för saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Någon som tycker lika?

Helt och hållet, många tjejer bara ligger där och vill bli omhändertagna och för varje gång de suger kuk frågar de om det är skönt. Så jävla tjatigt.


   
SvaraCitera

att få killen att komma brukar nog inte oftast vara där problematiken ligger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

att få killen att komma brukar nog inte oftast vara där problematiken ligger

När man får kommentaren "Anton, jag orkar inte längre" då är det problematiken. Och nej jag är inte impotent, jag har inte svårt att få upp den, jag har till och med gjort en tjej på smällen, så inget skitsnack om det.

Det var med tjejen som inte gjorde speciellt mycket, riktigt dåligt sex.


   
SvaraCitera