Aviseringar
Rensa alla

Tjejers syn på sina rumpor


Ämnesstartare

En sak jag alltid har undrat över är varför tjejer är så rädda för att ha stora rumpor. De kan säga "Du har en stor röv" om de vill förolämpa varandra. Vi killar gillar ju stora rumpor så vad är problemet?

Jag kommer att tänka på en grej som hände innan jag skulle gå på bal (tror jag gick i 8:an eller 9:an) med en tjej i min klass. Hon hade på sig en ny klänning och frågade mig om hennes rumpa ser tjock ut i den. Jag svarade "Ja, som fan!". Då kollade hon på mig förskräckt och höll typ på att börja grina, och jag fattade inte alls varför eftersom jag trodde att jag gav henne en komplimang. Hennes rumpa var ju asnajs.

Jag tycker att tjejer borde lyssna på denna låt och ta till sig av det heliga budskapet!


   
Citera

Jag är rädd för min rumpa! Hjälp! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viss sanning i det men är lite besviken över whaj (?) inte startade tråden [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag är rädd för min rumpa! Hjälp! [crazy]

Jag kan ta hand om den åt dig. [wink]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

De är bara rädda för att vara tjocka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Viss sanning i det men är lite besviken över whaj (?) inte startade tråden

Jag med, trodde det var en vhajtråd och sen ba nee 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tror att någon tar det som en komplimang att du säger att någon av deras kroppsdelar är tjocka som fan? Du är inte så smart, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

whaj

vhfaj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du tror att någon tar det som en komplimang att du säger att någon av deras kroppsdelar är tjocka som fan?

Hon kanske sa "stor", jag minns ej exakt. Var många år sedan. Om jag minns rätt så tolkade jag det som att hon ville ha reda på om hennes rumpa såg stor och fin ut.

mediakatt:

Du är inte så smart, va?

Säkert smartare än dig iaf. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte varför min pojkvän blev sur när jag sa att han hade fett liten kuk. Det var ju bara en komplimang? Jag älskar små kukar.


   
SvaraCitera

Pluppe:

Säkert smartare än dig iaf. [zzz]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

"Ja, som fan!"

hahah ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fattar inte varför min pojkvän blev sur när jag sa att han hade fett liten kuk. Det var ju bara en komplimang? Jag älskar små kukar.

Kan ju bero på att typ ingen annan tjej gör det. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver ju inte vara så jävla klumpig när man ska försöka ge komplimanger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Kan ju bero på att typ ingen annan tjej gör det. [zzz]

Jaså det säger du.


   
SvaraCitera