Aviseringar
Rensa alla

Tjejers syn på sina rumpor


Ämnesstartare

OF 5:

man behöver ju inte vara så jävla klumpig när man ska försöka ge komplimanger.

Ibland händer det att man säger saker snabbt och impulsivt helt enkelt. Som 14-åring var jag inte särskilt erfaren vad gäller tjejer heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Som 14-åring var jag inte särskilt erfaren vad gäller tjejer heller.

Du måste levt totalt isolerad från all media och dylikt också om du verkligen tror att tjejen blir glad över att ha en rumpa som är fet som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du måste levt totalt isolerad från all media och dylikt också om du verkligen tror att tjejen blir glad över att ha en rumpa som är fet som fan.

Nja, jag läste väl inte direkt kärringskvaller om dagarna. Något jag inte levde isolerad från var porr där många tjejer har stora och runda rövar, just för att killar tänder på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Något jag inte levde isolerad från var porr där många tjejer har stora och runda rövar

Ja, men de har inte TJOCKA rövar. Feta rövar har jag bara i mediala sammanhang sett i vissa negerhiphopvideos. Där kan man få se gropiga rövar som dallrar i vinden, typ ingen annanstans.

Självklart tror tjejen att du menar en tjock röv om det är det hon frågar efter. En rund och stor Jennifer Lopez-rumpa kallar iaf inte jag för tjock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

just för att killar tänder på dem.

några iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Säkert smartare än dig iaf.

Uppenbarligen inte. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samtliga kroppsdelar på en kvinna går inte att klaga på. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Självklart tror tjejen att du menar en tjock röv om det är det hon frågar efter. En rund och stor Jennifer Lopez-rumpa kallar iaf inte jag för tjock.

Nej, men jag tänke att stor/tjock är lite samma sak. Men som sagt kan det ha varit "stor" hon sa, minns inte direkt.

mediakatt:

Uppenbarligen inte. [bigsmile]

Nänä. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Nänä.

Nä.


   
SvaraCitera

Inte sant! Jag är tjej och jag skulle göra vad som helst för att få en beyonce rumpa


   
SvaraCitera

Pluppe:

Hon hade på sig en ny klänning och frågade mig om hennes rumpa ser tjock ut i den. Jag svarade "Ja, som fan!". Då kollade hon på mig förskräckt och höll typ på att börja grina, och jag fattade inte alls varför eftersom jag trodde att jag gav henne en komplimang.

Congrats, dude. Smooth.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fittflickan:

vhfaj

hur kunde man glömma [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Congrats, dude. Smooth.

Jag är rätt medveten om hur "smooth" det gick. [zzz]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Du är inte så smart, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Du är inte så smart, va?

Pluppe:

Säkert smartare än dig iaf. [zzz]


   
SvaraCitera