Aviseringar
Rensa alla

Tjejkompisproblem


Ämnesstartare

Hej!

För en tid sedan började jag gymnasiet och där träffade jag en tjej. Det började med lite snack på lektionerna men efter ett tag började vi sms till varandra och nu senaste året har vi även träffats regelbundet. Hon och jag är verkligen inte lika. Hon är social, tycker om kläder/smink, glad, snygg med mycket fina kurvor Dold text: (stora bröst[blush]) osv...
Medan jag är lite av en datanörd: tyst, blyg, lugn, smart osv.

Men trots att vi är som svart och vitt så passar vi så bra ihop. Jag kan prata med henne om det mesta och hon känner detsamma för mig. Vilket jag vet eftersom vi pratar ofta om vår relation och vad vi tycker om varandra. Hon brukar säga till mig att jag är söt och snygg och världens snällaste kille och att hon verkligen litar på mig. Jag brukar säga likvärdiga saker tillbaks, typ att hon är gullig, vacker och som en levande krambjörn Dold text: (vilket hon inte tycker om fast jag säger krambjörn iaf för hon är så söt[cute]).

Så länge vi pratar är allt frid å fröjd och det känns som om solstrålar hoppar mellan våra mobiler när vi smsar. Problemet kommer när vi träffas ensamma hemma hos henne eller mig.

I början gör vi alltid något som helt vanliga kompisar brukar göra. Jag hjälper henne med skolan, sitter ute å solar, bakar, snackar, hittar på någe bus osv. Men efter ett tag (vanligtvis efter lunchen) så går vi alltid in på hennes/mitt rum. Först så kollar vi kanske lite på datorn men efter att den är undan lagd början vi alltid mysa med varandra.

I början är det inte så speciellt, hon kanske ligger på min arm vänd mot mig och jag leker med hennes hår. Men allt eftersom börjar vi smeka mer och mer på varandras kroppar och kläder flyger efter ett tag av. Inte så att vi ligger där nakna utan mer ett klädesplagg långsamt åt gången tills hon bara ligger där i trosor. Och smekningarnas nyfikenhet följer efter. Tillslut ligger hon där med rufsigt hår och ett busigt leende medans jag smekar hennes bröst och rumpa.

Värt att tillägga är att jag aldrig smekt henne på eller innanför trosorna (bortsett från hennes fina rumpa) och att hon aldrig smekt mig runt eller på snoppen. Vi har inte heller strulat eller ens pussat varandra (bortsett från att jag smuttat lite på hennes bröst, hals å mage). Men om man bortser från det så är hennes kropp helt utforskad på alla sätt å vis för mig.

Ni får inte ta detta som om vi är på g eller nått, för det är vi verkligen inte. Vi är bara två väldigt bra kompisar som delar med oss av varandras värme till varandra. Vi pratar ofta om hur mysig den andra är och att vi har en sådan bra relation. Jag trivs verkligen med hur relationen ser ut och jag är verkligen jätteglad över att ha en sådan bra kompis som jag kan lita på.

Jag skrev denna text mestadels för att kände att jag behövde skriva av mig om mina känslor och jag valde att lägga den här för att jag skulle vilja att ni kommenterade min och hennes relation.

Har lite problem och som jag hoppas ni kan hjälpa mig med:
De två första är väl de som egentligen är problem och som jag behöver hjälp med

1. Ibland känner jag mig lite svartsjuk när hon träffar andra killar.

2. Jag har svårt att ta hem henne när mina föräldrar är hemma, vill liksom inte presentera henne. Jag är blyg även för mina egna föräldrar och vet inte hur jag ska göra.

Övriga

Hon tycker inte om att bli kittlad eller när man stryker med ansiktet mot henne. Jag vill! Hur övertygar jag henne om att jag endast gör det av kärlek[love][love][love]?

Vi är väldigt barnsliga när vi är tillsammans, typ bråttas, pratar bebisspråk och busar[cute]. Tänk om hon växer upp och inte vill göra de sakerna längre? Någon som vart med om detta och hur det hela sluta?

Tror det var allt... tack på förhand![y]

/niven


   
Citera
time
 time

niven:

Hon tycker inte om att bli kittlad eller när man stryker med ansiktet mot henne. Jag vill!

Du måste faktiskt respektera hennes vilja i det här fallet, eftersom det handlar om hennes kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Hon tycker inte om att bli kittlad eller när man stryker med ansiktet mot henne. Jag vill! Hur övertygar jag henne om att jag endast gör det av kärlek?

... så vad du vill betyder mer än vad hon vill/känner? Idiot [crazy] Vill hon inte så vill hon inte och det borde du acceptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du måste faktiskt respektera hennes vilja i det här fallet, eftersom det handlar om hennes kropp.

Nintendo:

... så vad du vill betyder mer än vad hon vill/känner? Idiot Vill hon inte så vill hon inte och det borde du acceptera.

Men hon tror att jag gör det för att vara elak[sad]

Men jaja jag kan väl sluta med det... dessutom så gör jag det bara när hon busar och då får man vara lite busig tillbaks[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Men hon tror att jag gör det för att vara elak

Det ÄR elakt att göra så, vad din baktanke än må vara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är elakt att kittla människor som inte vill bli kittlade ja. Ungefär som att slå dem.

/En person som hatar att både bli kittlad och slagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det ÄR elakt att göra så, vad din baktanke än må vara

framtidstron lever:

Det är elakt att kittla människor som inte vill bli kittlade ja. Ungefär som att slå dem.

/En person som hatar att både bli kittlad och slagen.

Okejokej jag slutar med det då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken fin saga 🙂 Högt underhållande att läsa....

niven:

1. Ibland känner jag mig lite svartsjuk när hon träffar andra killar.

2. Jag har svårt att ta hem henne när mina föräldrar är hemma, vill liksom inte presentera henne. Jag är blyg även för mina egna föräldrar och vet inte hur jag ska göra.

Båda dessa ovan är mycket naturliga/vanliga. Angående nr 2 är det upp till dig själv, bita i det sura äpplet eller låta det vara [crazy]


   
SvaraCitera

Det låter lite som hon är intreserad av dig på kärleksnivå. men jag kan inte vara säker för att jag verken känner dig eller henne och framförallt situationen. men av vad jag har att gå på så verkar det som hon bara väntar på ditt nästa drag. vad du gör härnäst tror jag kan påverka er relation på många sätt. Om någon tycker jag har fel rätta mig gärna [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Vilken fin saga 🙂 Högt underhållande att läsa....

Jag blir så glad[bigsmile][bigsmile] äntligen någon som är på min sida[love][love]

sftd:

Båda dessa ovan är mycket naturliga/vanliga. Angående nr 2 är det upp till dig själv, bita i det sura äpplet eller låta det vara

Tänkte mest om någon har några smarta introduktionsknep[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Tänkte mest om någon har några smarta introduktionsknep

Tyvärr ingen erfarenhet, [blush]

Att du är svartsjuk verkar ju betyda att du gillar henne mer än som en kompis [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Nej vi har pratat om kärlek många gånger[smile] sist i helgen. Vi båda kom fram till att vi nog inte kan bli kära i varandra. Hon är en speciell tjej, hade det varit någon annan hade jag defenitivt trott det var på "kärleksnivå"[smile]
Tack ändå för ditt svar[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Tyvärr ingen erfarenhet,

Att du är svartsjuk verkar ju betyda att du gillar henne mer än som en kompis

Inga fjärilar i magen när jag träffar henne?[smile] Men alltså vet inte riktigt om det är svartsjuka riktigt, inte så att jag vill sätta på henne[confused] bara att andra inte ska göra det[smile]


   
SvaraCitera

Haha ok. Bara ni fortfarande är bra vänner [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Inga fjärilar i magen när jag träffar henne? Men alltså vet inte riktigt om det är svartsjuka riktigt, inte så att jag vill sätta på henne bara att andra inte ska göra de

Hur klarar du av att smeka hennes kropp från topp till tå utan att gå ett steg längre? [confused] Skulle bli galen! [bigcheers]


   
SvaraCitera