Aviseringar
Rensa alla

Tjejorgasm


Ämnesstartare

Heeej hoppas att någon läser det här nu, för jag känner att det är dags att få svar på detta^^
Jag har alltid undrat över vaginal orgasm och den man får av klitoris.
Hur kan jag veta vilken Som jag kommer med? När jag onanerar så tror jag att det alltid är klitoris, och när min kille smeker mig så misstänker jag också klitoris, men när vi har sex så har jg svårt att komma om jag inte smeker klitoris samtidigt, betyder det att jag inte kan komma vaginalt?
btw jag tycker inte det är skönt att pulla.
Snääääla hjälp mig med mitt pinsamma problem;)) !


   
Citera

Missanissa:

Hur kan jag veta vilken Som jag kommer med?

Missanissa:

btw jag tycker inte det är skönt att pulla.


   
SvaraCitera

Såg en dokumentär om gpunkten där den visade sig vara en del av klitoris, så egentligen är ju då alla orgasmer klitoriska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Såg en dokumentär om gpunkten där den visade sig vara en del av klitoris, så egentligen är ju då alla orgasmer klitoriska.

Aha, joo det kan ju förklara allting..!


   
SvaraCitera

Spelar det nån roll, egentligen?


   
SvaraCitera

isola:

Såg en dokumentär om gpunkten där den visade sig vara en del av klitoris

låter som blaha blaha, är detta helt bevisat och klarlagt? de vet väl för fan knappt om g-punkten finns, hur ska de då veta att den kommer från klittan


   
SvaraCitera

jo förresten jättepinsamt problem duh ar, lider med dig-


   
SvaraCitera

Utspädaren:

låter som blaha blaha, är detta helt bevisat och klarlagt? de vet väl för fan knappt om g-punkten finns, hur ska de då veta att den kommer från klittan

De undersökte onanderande tjejer med en massa apparater. Dock tror ej alla forskare detta enligt google. Men det verkar logiskt då gpunkten brukar ligga bakom utvärtesdelen av klitoris.


   
SvaraCitera

isola:

De undersökte onanderande tjejer med en massa apparater. Dock tror ej alla forskare detta enligt google. Men det verkar logiskt då gpunkten brukar ligga bakom utvärtesdelen av klitoris.

ok 🙁 får rita om kartan, trodde g-punkten låg i Grums.


   
SvaraCitera

isola:

enligt google.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

elverpigen:

[bigsmile]

enligt googlade resultat jävla mupp [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Utspädaren:

ok 🙁 får rita om kartan, trodde g-punkten låg i Grums.

gör så. tacka mig sen.


   
SvaraCitera

isola:

enligt googlade resultat jävla mupp

Du kan va, puss
Drömde btw att jag hade 3cm långt könshår, vaknade med jättehög puls alldeles rädd 🙁


   
SvaraCitera

elverpigen:

Drömde btw att jag hade 3cm långt könshår, vaknade med jättehög puls alldeles rädd 🙁

är det onormalt eller? mitt är 9 cm, ser kul ut för min snopp är bara 6.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Drömde btw att jag hade 3cm långt könshår, vaknade med jättehög puls alldeles rädd 🙁

Haha


   
SvaraCitera