Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem


llooll:

Vi är väl...kompisar? Med mysfördelar elr nåt. Vad tycker du att vi har?

Där hade jag avslutat konversationen med henne, och utraderat henne ur mitt liv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

och då tycker jag att man ska gå vidare om du inte kan lappa ihop er relation på något sätt..men jag är väldigt sleptisk till det.

Du har nog rätt i det du säger [smile]


   
SvaraCitera

llooll:

Dessutom ska jag ut på en ny date på söndag 😛 men jag ville ändå diskutera det här!

Lycka till[smile] Det är bästa medicinen för att glömma någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Lycka till[smile] Det är bästa medicinen för att glömma någon annan.

Tackar [smile] kanske kommer med en ny tråd om en månad då, haha!


   
SvaraCitera

llooll:

Du har nog rätt i det du säger

[smile] lycka till du förtjänar bättre än henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Har jag gjort rätt? Har hon gjort rätt?

du har gjort rätt och hon har gjort fel. det e så jävle jobbigt o ha en sån tjej som flickvän (ifall hon ska bli det med tiden).
Ett tips: dumpa henne o försök inte ens att tänka på att du gjort fel [wink]


   
SvaraCitera

llooll:

Har jag gjort rätt? Har hon gjort rätt?

Hon har ju gjort fel, om man tycker att man kan "mysa" och kyssas med vem som helst utan att det får konsekvenser så är det ju hon som har någon skruv lös.

Jag tycker att du ska lämna denna tjej.

1. som sagt hon saknar ju känslor, känslokalla människor är det värsta som finns.
2. Värför hänga med en brud som strular med andra.. ?!
3. Eller så kan du göra samma sak mot henne... Mys med henne försök få henne att få känslor för dig, sen knullar ni sen dumpar du henne! [cool][bigcheers][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Alltså, du överdriver ju med att hon inte tar sig tid för dig, två veckor är inte särskilt länge? :S

Sen tar det ju ett tag innan man märker om det verkligen är nått på G, hon tycker att det är ok att mysa med andra under den tiden medan du tycker att man ska hålla sig till ett ragg i taget.

Om ni börjat dejta mer seriöst, och om du kanske inte hade pressat henne så mycket (hon verkar ju ha massor av plugg och jobb då hon knappt träffar vänner heller), så hade det kanske blivit mer seriöst mellan er. Man märker ju var gränserna går, hon hade nog "kommit ikapp dig" om du gett det lite mer tid. Alltså, kommit till det stadiet då det känns fel att pyssla med andra.


   
SvaraCitera

HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

HAHA.

Lust att förklara ditt "HAHA."?


   
SvaraCitera

llooll:

Lust att förklara ditt "HAHA."?

Du är för förlåtande. Bryt direkt nästa gång när du känner att det spårar ut till tjafs som det där, ni vill helt olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte ens någon idé att lägga ner energi på det, du är värd någon mycket bättre! [no-no]


   
SvaraCitera

llooll:

Vi är väl...kompisar? Med mysfördelar elr nåt

Buddah:

Där hade jag avslutat konversationen med henne

Tänkte någorlunda i samma banor. Kompisar med mysfördelar wtf? Det är väl typ KK?
Bruden verkar i vilket fall ha en riktigt skruv lös, hon beter sig dåligt iaf. Du gör dig själv en tjänst genom att klippa kontakten.


   
SvaraCitera

hon är tjej, vad hade du förväntat dej?[shake]


   
SvaraCitera
Jeay_L

xparn:

om man tycker att man kan "mysa" och kyssas med vem som helst utan att det får konsekvenser så är det ju hon som har någon skruv lös.

Då har jag och en del av dom jag känner många skruvar lösa! Jag kan strula (hångel, mys) med folk utan att det betyder något.. [cute] Jag är inte intresserad av ett förhållande, men vill inte leva som nunna bara för det[cute]


   
SvaraCitera