Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem


Ämnesstartare

Okej, grejen är att jag behöver tips från er läsare på ett...dilemma jag har kanske jag ska kalla det.

Saken är den att det finns en tjej(som är ganska mkt yngre än mig[sad]) som jag har gillat en lång tid. Ser henne enbart på träningarna då hon tränar i en annan grupp.

Har nu berättat för kompisar om mina känslor för henne och har nu även tagit kontakt via internet med henne(har blivit tillagd som vän med henne på en sida). Problemet är bara hur jag ska gå vidare. Har aldrig pratat med henne och det är ju lite konstigt att bara gå fram och säga "hej" för då fattar hon väll att man är intresserad?[chocked]
Så det jag funderar på nu är om jag ska fortsätta ta kontakt med henne via internet(typ chat(msn)) och se om hon ens vet om jag existerar eller om jag ska ta och snacka med henne under ett träningspass. Om jag ska göra det sistnämda, vad säger man då till en person som kanske har sett "än" under ett års tid men som man aldrig har pratat med?[surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

Att få henne att inse att du är intresserad är väl grejen för att det skall hända något?

Och jag tycker att du skall gå nära henne och få någonting att hända så att du bara börjar prata med henne.
Kärlek brukar gå snabbt när det väl smäller.


   
SvaraCitera

Ett hej kommer inte förändra något.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera