Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem


Ämnesstartare

Jag var tillsammans med en tjej i ungefär en månad, i ungefär en månad hade vi bara kul o sedan började jag gilla henne o vi blev tillsammans o en vecka senare ungefär kände jag att jag var kär jag tänkte på henne hela tiden o ville träffa henne hela tiden. Sedan ungefär 1 månad efter vi blivit tillsammans så slutar hon höra av sig och vill aldrig ses mer. Jag gjorde slut efter det var så i ungefär 2 veckor eftersom att hon inte vågade. Detta var ungefär 3 tre veckor sedan och hon hör aldrig av sig till mig och eftersom vi inte gör i samma skola ser jag endast henne på instagram och snapchat, jag är fortfarande jättekär i henne men jag hatar mig för att jag inte hatar henne för jag vet att hon är en jätte dålig person!! Jag mår otroligt dåligt av detta och har inget att göra åt det och har dessutom utegångsförbud i 3 veckor till o jag börjar bli deprimerad är inte alls lika glad i skolan och har blivir sämre kompis med flera i min klass för att jag inte orkar göra något och de förstår inte. Jag går i nian pch är femtom år. Vad ska jag göra?


   
Citera

styckeindelning tack  


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
styckeindelning tack  

lol'd at that one


   
SvaraCitera
elanos

Prata med henne


   
SvaraCitera

Har svårt att tyda din text men det verkar vara väldigt överdramatiskt och jag råder dig att ta dig ur denna situation snarast.Mitt tips är att chilla med livet lite grann. Skit i henne, tar hon då kontakt igen är hon värd att "kämpa" för gör hon det inte så är hon uppenbarligen inte det. 


   
SvaraCitera