Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem


Ämnesstartare

Tja, sååå jag behöver hjälp, och råd om något. Så jag höll på med en tjej för 1 år+ sen, och efter det tog det bara slut på grund av hennes ex... sen så har vi efter det ibland haft lite kontakt oså men aldrig riktigt vart vänner, och för nån månad sen så försökte jag verkligen att bli vän me henne och hon va super dryg oså, så ja blev tillslut jättesur och sa massa dumma saker... sen har jag sagt förlåt massa massa gånger och hon ville ej förlåta mig, men senaste veckan så verkar det som att hon förlåtit mig, vi skriver varje dag och snapar oså... men hon har kille/kk... hjälp förfan ska man ge upppppp


   
Citera

Kom över henne.


   
SvaraCitera

Du förtjänar bättre.


   
SvaraCitera

bara att skita i henne hitta någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårare än ni tror asså ^^^


   
SvaraCitera

Drakjägare123:
Svårare än ni tror asså ^^^

Men du frågade och de svarade! Hoppas att du inte tagit rådet om någon sagt åt dig att försöka hitta något som inte är där.

Det låter inte som det är upplagt för happily ever after direkt. Det finns fler tjejer därute, som du inte behöver bli jättesur och säga dumma saker till.


   
SvaraCitera

er relation verkar bara komplicerad. Men tycker du borde gå framåt, sluta grubbla över henne och gå ut och träffa andra tjejer. Man vet aldrig om du klickar med något bättre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:
Kom över henne.

Well, slutade med att jag kom i hne. xD


   
SvaraCitera